Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
شکست فرش آرا مقابل گیتی پسند / بهادری: بضاعت ما همین است - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان رضوی

شکست فرش آرا مقابل گیتی پسند / بهادری: بضاعت ما همین است

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، تیم فوتسال فرش آرا در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال، با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل گیتی پسند متحمل شکست شد.

در نیمه اول این دیدار، گیتی پسند در ثانیه ۷ از روی ضربه کرنر به گل اول رسید و با زدن دو گل دیگر، نیمه اول را با حساب ۳ بر صفر به سود خود به پایان برد.

در نیمه دوم، فرش‌آرا طوفانی ظاهر شد و در عرض چهار دقیقه هر سه گل خورده را جبران کرد و بازی را به تساوی کشید اما در ادامه مغلوب تجربه بالای ملی‌پوشان گیتی‌پسند شد و درنهایت بازی را با نتیجه ۵ بر ۳ واگذار کرد.

بضاعت ما همین است

در پایان این دیدار سرمربی تیم فرش‌آرا با بیان اینکه بازی سختی را پشت سر گذاشته‌اند گفت: تیم گیتی پسند تیم بزرگی است که برای همه شناخته شده است. ما چهارتن از بازیکنان باتجربه را در این بازی در اختیار نداشتیم و با بازیکنان جوان‌مان به میدان رفتیم.

قدرت بهادری با اشاره به اینکه فرش‌آرا نتیجه سه هیچ را به تساوی کشاندند افزود: به بازیکنان جوان تیم افتخار می‌کنم. باید از تک تک جوانان تیم تشکر کرد. بضاعت ما همین است.

وی ضمن تبریک به حریف بابت این برد خاطرنشان کرد: شکست هفته گذشته تیم گیتی‌پسند باعث شده بود بصورت جدی برای برد به میدان بیایند. از بازیکنانم توقع ندارم از گیتی پسند امتیاز بگیرند. ما بااین شرایطی که داریم هدف‌مون چیز دیگری است.

سرمربی فرش‌آرا درباره داوری نیز گفت: حرات نداریم در این‌باره صحبت کنیم.

به تیم جوان فرش‌آرا تبریک می‌گویم

سرمربی گیتی پسند نیز با اشاره به بازی خوب دو تیم گفت: خیلی زود به گل رسیدیم اما در شروع نیمه دوم فرش‌آرا بازی را بهتر کار کرد اما درنهایت بچه‌ها به خود آمدند و بازی را بدست گرفتیم و با نتیجه خوبی بازی را به پایان رساندیم.

محمد کشاورز با بیان اینکه باخت هفته گذشته مقابل مقاومت هنوز تاثیر خود را روی تیم داشته افزود: در بازی قبل مستحق شکست نبودیم و از این بازی بیشتر موقعیت داشتیم. به فرش آرا تبریک میگویم، تیم جوانی بودند و نهایت تلاش خود را کردند.

وی درباره داوری نیز گفت: داوری مشکلی نداشت وخوب بازی را مدیریت کردند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا