کرمانشاه

شیرینی شب یلدا کیلویی چند؟

محمدرضا ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، در خصوص قیمت شیرینی شب یلدا، اظهار داشت: قیمت‌ها به نسبت سال گذشته حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: قیمت هر کیلو شیرینی‌تر حدود ۶۵ هزار تومان است که معمولا در این شب شیرینی پرفروش محسوب می‌شود و قیمت هر کیلو شیرینی گردویی و نارگیلی هم حدود ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه قیمت هر کیلو کیک مرغوب را هم ۷۵ تا ۸۰ هزار تومان اعلام کرد، گفت: قیمت کیک براساس نوع مواد به کار رفته در آن از جمله میزان موز، گردو و… به صورت توافقی تعیین قیمت می‌شود.

وی عمده فروش شب یلدا قنادی‌ها را کیک و شیرینی تر عنوان کرد و افزود: بالغ بر ٢٨٠ واحد صنفی مجوز دار در حوزه صنف کافه قنادان شامل ٢٠٠ قنادی و ٨٠ بستنی فروشی و فعالیت می‌کنند.

ناصریادامه داد: حدود ۶٠ واحد صنفی، درجه دو و سایر واحد‌ها از نظر رتبه بندی مشخص شده از سوی کارشناسان اتحادیه، درجه یک شناخته می‌شوند.

وی تاکید کرد: اتحادیه دارای یک کمیسیون بازرسی سه نفره است که در این ایام فعالیت شان بیشتر شده و بعد از ظهر‌ها به بازدید و سرکشی واحد‌های صنفی می‌پردازند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا