لرستان

صدای آهنگران در جنگ تحمیلی یک رسانه بود / رسانه مخالف و معاند نداریم

صدای آهنگران در جنگ تحمیلی یک رسانه بود / رسانه مخالف و معاند نداریم

به گزارش برگزیده لرستان، سردار نعمت اله باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در خرم آباد با اشاره به نقش رسانه در دفاع مقدس گفت : همه رسانه ها در خط دفاع مقدس و ارزشهای انقلاب و ولایت فعالیت می نمایند و وظایف خود را در این مسیر بدرستی انجام می دهند .

صدای آهنگران یک رسانه بود

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی خیلی از ابزارهای رسانه ای امروزی وجود نداشت اما صدای صادق آهنگران برای رزمندگان یک رسانه بود که برای جذب حداکثری در گردانها و اعزام رزمندگان به جبهه ها در نقش یک رسانه موثر بسیار ارزشمند عمل می کرد .

فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با بیان اینکه خط قرمر ما ارزشهای انقلاب و ولایت است اظهار داشت : خط قرمز ما زمانیست که یک رسانه در تقابل با نظام و انقلاب است که البته در نظام اسلامی رسانه ای که در تقابل با نظام باشد را نداریم .

انقلاب های مخملی حاصل جنگ نرم هستند

سردار باقری در ادامه افزود : امروزه شکل جنگ متفاوت شده دشمنان مثل دفاع مقدس نیروی نظامی و تجهیزات جنگی را در صف قرار نمی دهند و بجای توپ و تانک از رسانه بعنوان ابزار جنگ استفاده می کنند لذا انقلاب های مخملی حاصل جنگ نرم بوجود آمدند.

وی تصریح کرد : مردم ما امروزه با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه هستند اما هیچوقت آرمانهای امام و انقلاب اسلامی را فراموش نکردند و قدرتمندتر از گذشته پای نظام اسلامی و ولایت و خون شهدا ایستاده اند حضور حداکثری و میلیونی مردم در تشییع شهدای گمنام نشان دهنده آن است مردم ما پایبند به اعتقادات و خون پاک شهدای انقلاب هستند که در این رابطه دشمن بایستی بفهمد مردم همپای نظام نقش موثری در خنثی کردن توطئه ها دارند .

برگزاری کلاسهای آموزشی ارتقای سواد رسانه ای

فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در ادامه به مطالبات اهالی رسانه استان پرداخت و افزود: سپاه استان آمادگی دارد به درخواست اصحاب رسانه در خصوص ارتقای سواد رسانه ای با هماهنگی بسیج رسانه استان نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی امکانات سپاه را در اختیار اهالی خبر قرار دهد.

سردار نعمت اله باقری مجموعه کمپ ماده ۱۶ سپاه حضرت ابوالفضل استان را مجموعه ای فعال در بهبودی معتادین متجاهر دانست و گفت : این مرکز با امکانات مناسب در درمان و بهبودی معتادین نگهداری شده فعالیتهای بسیار ارزشمندی در سلامت آنها انجام می دهد همچنین در حوزه اشتغال و مهارت افراد هم اقدامات و کمکهای مطلوبی اعمال می نماییم.

سپاه استان در نقل مکان مصمم است

سردار باقری در خصوص جابجایی سپاه حضرت ابوالفضل استان نیز گفت : تخلیه حریم قلعه و انتقال سپاه جز اولویتهای ماست و در این مسیر مصمم هستیم ساخت و ساز مکان جدید ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به محض پایان عملیات ساخت و ساز ، سپاه استان به مکان جدید نقل مکان خواهد کرد .

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا