کرمانشاه

صدای تشکل‌های دانشجویی هم درآمد/ آقای رئیسی لطفاً استانداری جهادی منصوب کنید

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، مسئله انتصاب استاندار کرمانشاه گویی بدل به کلافی سردرگم شده است، از این رو تشکل‌های دانشجویی با نوشتن نامه‌ای خطاب به رئیس جمهوری خواهان توجه ویژه دولت در انتصاب استانداری توانمند، جهادی و کارآزموده برای کرمانشاه شده‌اند. متن نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیس‌الساداتی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم 

 همانگونه که مستحضر هستید، استان کرمانشاه از نظر استراتژیکی منطقه بسیار مهمی برای کشور محسوب می‌شود لذا در مناطق مرزی مشکلات اقتصادی به مشکلات امنیتی تبدیل خواهد شد و همچنین دارای پتانسیل بالا در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی و سرشار از منابع طبیعی و خدادادی است. تاریخ کهن این دیار گویای حضور مردمان غیور و همیشه حاضر در صحنه های مهم کشور است. اما اکنون به سبب مدیریت ضعیف استانی و عدم استفاده صحیح از این منابع با ارزش، در چند سال اخیر شاهد رکود اقتصادی و بحران بیکاری در این استان هستیم؛ طبق گزارش مرکز آمار ایران، استان کرمانشاه در رتبه اول شاخص فلاکت در کشور جای دارد که نشان دهنده وضع تورم موجود و بحران بیکاری جوانان استان است.

 طبق این گزارش نرخ بیکاری استان کرمانشاه در بهار امسال ۱۴.۷ درصد، و متوسط نرخ بیکاری کشور ۸.۸ درصد بوده است که بر این اساس نرخ بیکاری کرمانشاه ۵.۹ درصد از میانگین کشور بالاتر است.
 این شرایط خاص و مشکلات موجود در استان، از جمله وضعیت بد معیشتی خانوار، بی‌کاری جوانان (وجود ۱۵۵ هزار نفر بیکار در کرمانشاه)، تعطیلی بخش وسیعی از واحدهای صنعتی، وضعیت نابسامان خصوصی سازی پالایشگاه، 
 بلا تکلیف ماندن اوضاع منوریل شهر کرمانشاه که با مدیریت اشتباه پول مردم به آتش کشیده شده است، زیرساختهای ضعیف شهری و دیگر موارد، نیازمند انتخاب مدیری با این ویژگی ها است:

بومی استان کرمانشاه باشد که استان را به خوبی بشناسد توانمند و انقلابی باشد، تا بتواند با عملکرد جهادی خود سایه شوم فقر و معضل بیکاری را از این استان زیبا کنار بزند.

  •  جهادی و نترس عمل کند 
  •  برنامه و کارنامه داشته باشد 
  •  برقراری امکانات و بستر مناسب برای تفریح و ورزش جوانان 
  •  داشتن شفافیت در امور اقتصادی و عدم‌ لابی‌گری

 خواهشمند است حضرتعالی با انتخاب دقیق و انقلابی خود، فرد ی شایسته و متعهد را برای استانداری کرمانشاه منصوب کنید که بتواند ظرفیت عظیم این استان را شکوفا و آرمانهای انقالب اسلامی را تحقق ببخشد.

تشکل‌های امضا کننده:

  1. بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه 
  2. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه 
  3.  بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه 
  4.  بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه 
  5.  بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه 
  6. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمانشاه

انتهای پیام/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا