Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
صدورموافقت اصولی ۱۵۰ فقره واحد طیور با ظرفیت 14.8 میلیون قطعه در آذربایجان‌شرقی - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان شرقی

صدورموافقت اصولی ۱۵۰ فقره واحد طیور با ظرفیت ۱۴.۸ میلیون قطعه در آذربایجان‌شرقی

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، شهرام شفیعی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری مجوز فعالیت ۳۶ واحد تولیدات گلخانه‌ای جدید در استان با مجموع ۱۷۴ هزار و ۹۳۷ متر مربع مساحت صادر شده است، اظهار داشت: ۳۲ فقره پروانه بهره برداری نیز با ۶۴۱ هزار و ۷۸۵ مترمربع واحد گلخانه‌ای صادر شده است.

وی در ادامه فعالیت‌های سازمان در حوزه صدور مجوز واحدهای تولیدی کشاورزی افزود: ۲ واحد تولید قارچ خوراکی هم با ظرفیت ۱۶۰ تن در آذربایجان‌شرقی تاسیس و مجوز فعالیت یک واحد تولید قارچ خوراکی با ظرفیت ۴۰۰ تن نیز تمدید شد.

شفیعی با بیان اینکه در این مدت برای یک هزار و ۲۴۸ فقره واحد دام روستایی با ظرفیت ۶۱ هزار و ۳۹۸ راس در استان مجوز صادر شده است اضافه کرد: ۱۴۲ فقره صدور موافقت اصولی برای واحدهای دام صنعتی با ظرفیت ۳۵ هزار و ۴۵۱ راس اقدام شده و مجوز ایجاد ۶۴ واحد دام سنتی با ظرفیت ۱۱ هزار و ۷۴۳ راس صادر شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: برای ایجاد واحدهای طیور نیز ۱۵ فقره مجوز تاسیس با ظرفیت ۲ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۳۰۵ قطعه و مجوز بهره برداری ۴۹ فقره با ظرفیت ۷۹۹ هزار و ۸۵۰ قطعه و موافقت اصولی ۱۵۰ فقره با ظرفیت ۱۴ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۲۰۰ قطعه در آذربایجان‌شرقی صادر شده است.

شفیعی افزود: تاسیس پنج واحد تولید آبزیان سردابی و گرم آبی در آذربایجان‌شرقی با ظرفیت ۵۰ تن، بهره برداری از سه واحد آبزیان سردآبی و گرم آبی با ظرفیت ۳۰ تن، تاسیس یک واحد تولیدی آبزیان زینتی و حد واسط با ظرفیت یک میلیون قطعه و صدور پروانه بهره برداری از یک واحد تولیدی آبزیان زینتی با ظرفیت ۴۰۰ هزار قطعه از دیگر اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در سال جاری است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: امسال همچنین برای راه اندازی ۳۹ فروشگاه دفع آفات نباتی در استان مجوز داده شده است.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا