صدورموافقت اصولی ۱۵۰ فقره واحد طیور با ظرفیت ۱۴.۸ میلیون قطعه در آذربایجان‌شرقی

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، شهرام شفیعی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری مجوز فعالیت ۳۶ واحد تولیدات گلخانه‌ای جدید در استان با مجموع ۱۷۴ هزار و ۹۳۷ متر مربع مساحت صادر شده است، اظهار داشت: ۳۲ فقره پروانه بهره برداری نیز با ۶۴۱ هزار و ۷۸۵ مترمربع واحد گلخانه‌ای صادر شده است.

وی در ادامه فعالیت‌های سازمان در حوزه صدور مجوز واحدهای تولیدی کشاورزی افزود: ۲ واحد تولید قارچ خوراکی هم با ظرفیت ۱۶۰ تن در آذربایجان‌شرقی تاسیس و مجوز فعالیت یک واحد تولید قارچ خوراکی با ظرفیت ۴۰۰ تن نیز تمدید شد.

شفیعی با بیان اینکه در این مدت برای یک هزار و ۲۴۸ فقره واحد دام روستایی با ظرفیت ۶۱ هزار و ۳۹۸ راس در استان مجوز صادر شده است اضافه کرد: ۱۴۲ فقره صدور موافقت اصولی برای واحدهای دام صنعتی با ظرفیت ۳۵ هزار و ۴۵۱ راس اقدام شده و مجوز ایجاد ۶۴ واحد دام سنتی با ظرفیت ۱۱ هزار و ۷۴۳ راس صادر شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: برای ایجاد واحدهای طیور نیز ۱۵ فقره مجوز تاسیس با ظرفیت ۲ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۳۰۵ قطعه و مجوز بهره برداری ۴۹ فقره با ظرفیت ۷۹۹ هزار و ۸۵۰ قطعه و موافقت اصولی ۱۵۰ فقره با ظرفیت ۱۴ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۲۰۰ قطعه در آذربایجان‌شرقی صادر شده است.

شفیعی افزود: تاسیس پنج واحد تولید آبزیان سردابی و گرم آبی در آذربایجان‌شرقی با ظرفیت ۵۰ تن، بهره برداری از سه واحد آبزیان سردآبی و گرم آبی با ظرفیت ۳۰ تن، تاسیس یک واحد تولیدی آبزیان زینتی و حد واسط با ظرفیت یک میلیون قطعه و صدور پروانه بهره برداری از یک واحد تولیدی آبزیان زینتی با ظرفیت ۴۰۰ هزار قطعه از دیگر اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در سال جاری است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: امسال همچنین برای راه اندازی ۳۹ فروشگاه دفع آفات نباتی در استان مجوز داده شده است.

انتهای پیام/م


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا؛ این استان‌ها بارانی می‌شوند

طی فردا و پس فردا زنجان با کمینه ۶ و ۸ درجه سانتیگراد و اهواز…

9 ساعت ago

نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس

محمودزاده گفت: امسال افزایش هزینه درصدی نیست بلکه براساس عملکرد مدارس و مراکز افزایش می…

9 ساعت ago

جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر

پیکر بی‌جان حادثه دیده پس از ساعت‌ها تلاش نجاتگران پیدا و عملیات در ساعت سه…

9 ساعت ago

وضعیت هوای پایتخت امروز چطور است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر…

9 ساعت ago

سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار

مردی که همکارخود را به قتل رسانده است، در بازجویی‌های پلیسی جزییات جنایت را فاش…

9 ساعت ago

تولد نخستین گوزن زرد ایرانی در این استان

‌مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از تولد نخستین گوزن زرد ایرانی در استان لرستان خبر…

9 ساعت ago