هرمزگان

صدور مجور فعالیت اقتصادی برای بیش از ۷۰۰ خانواده شهید و ایثارگر در هرمزگان

صدور مجور فعالیت اقتصادی برای بیش از ۷۰۰ خانواده شهید و ایثارگر در هرمزگان

به گزارش برگزیده، خلیل قاسمی، رئیس سازمان صمت هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: همه ما مدیون قشر ایثارگران و خانواده شهدا هستیم و نمی توانیم جانفشانی های شهدا و ایثارگران را جبران کنیم.

قاسمی اظهار داشت: امروز اگر صلابتی در نظام است مدیون خون شهدا است معتقدم وجود ایثارگران در سازمان باعث خیر و برکت زیادی است.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به ابلاغیه تبدیل وضعیت فرزندان شهدا، ایثارگران عنوان کرد: از زمان ارسال ابلاغیه سازمان صمت استان هرمزگان ۲۳ نفر از فرزندان ایثارگران شاغل در سازمان را تبدیل وضعیت نموده و اطلاعات انها را در سامانه کارمند ایران به ثبت رسانده است.

وی افزود: تاکنون ۷۰۰ مجوز برای فعال و اشتغال عزیزان خانواده شهدا و ایثارگر برای فعالیت در حوزه بازار و صنعت صادر شده است.
قاسمی با اشاره به از خود گذشتگی خانواده و مادران شهدا گفت: امشب در جمع ما خانواده شهدای عزیز چون شهید تختی نژاد، شهید سالاری، شهید امینی و کریمی و شهید احمدشاهی و انصاریان و دیگر خانواده شهدا حضور دارند که در پایان مراسم از این بزرگواران تجلیل خواهد شد.‌

قاسمی تاکید کرد: با توجه به نگاه ویژه ای که در سطح وزارت صمت وجود دارد برنامه دیدار مستمر با خانواده شهدا به عنوان طرح سپاس را اجرایی می شود.

گفتنی است که این یادواره به مناسب سالگرد شهید سردار سلیمانی و با حضور سرهنگ اباذری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، حسن ممتحن، مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صمت و به میزبانی سازمان صمت هرمزگان برگزار شد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا