Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
صدور ۳ موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری در استان سمنان - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

صدور ۳ موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری در استان سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، محمد طاهریان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سه موافقت اصولی راه‌اندازی تأسیسات گردشگری در نقاط مختلف استان سمنان صادر شد.

وی ادامه داد: این سه موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی و تأسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع خدماتی، رفاهی بین‌راهی است و شرایط اشتغال ۴۱ نفر را فراهم می‌کنند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: میزان سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها ۱۴۱ هزار و ۲۲۰ میلیون ریال است.

طاهریان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در شهرستان‌های  مهدی‌شهر، سرخه و شاهرود ساخته می‌شوند، افزود: این مجوز به استناد ماده ۲ آئین‌نامه ایجاد، اصلاح و تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آن‌ها صادر شده است.

به گزارش فارس؛ هم‌اکنون در استان سمنان ۲۷۳ واحد تأسیسات گردشگری شامل هتل، اقامتگاه سنتی، خانه مسافر، رستوران بین‌راهی، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری و … فعالیت دارند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا