اخبار روز

صدوشانزدهمین روز «طوفان الاقصی»|تجاوز اشغالگران به اطراف بیمارستان خان‌یونس/ مقاومت: بدون توقف تجاوزات اسرائیل مبادله اسیران ممکن نیست

صدوشانزدهمین روز «طوفان الاقصی»|تجاوز اشغالگران به اطراف بیمارستان خان‌یونس/ مقاومت: بدون توقف تجاوزات اسرائیل مبادله اسیران ممکن نیست

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، رژیم صهیونیستی در اولین ساعات بامداد سه شنبه همزمان با یکصد و شانزدهمین روز  تجاوزات خود به نوار غزه، به ارتکاب جنایات خود علیه مردم بی دفاع این منطقه ادامه داد.

وزارت بهداشت فلسطین عصر دوشنبه اعلام کرده بود که آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۶ هزار و ۶۳۷ نفر و مجروحان به ۶۵ هزار و ۳۸۷ نفر از هفتم اکتبر(عملیات طوفان الاقصی) رسید.

از سوی دیگر  ارتش رژیم صهیونیستی همچون روزها و شبهای گذشته به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برد تا هرگونه مقاومت مردم این منطقه را در حمایت از مردم مظلوم غزه سرکوب کند که تا کنون در رسیدن به این هدف خود به سبب پافشاری جوانان مقاوم کرانه باختری بر ادامه مقاومت و پاسخ به جنایات این رژیم شکست خورده است.

گروههای مختلف مقاومت فلسطینی، لبنانی و عراقی و یمنی هم همچنان بر ادامه پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی پافشاری می‌کنند به طوری که مقاومت اسلامی لبنان تنها طی روز گذشته بارها، مواضع و پایگاههای ارتش اسرائیل را هدف قرار داد.

صدوپانزدهمین روز «طوفان الاقصی»| عملیات ضدصهیونیستی در «حیفا»/ هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکا در «الشددی» سوریه / تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه

 

کاربران محترم تحولات صدوشانزدهمین روز عملیات «طوفان الاقصی» را دنبال کنند:

******************************************************************

 

 

مقاومت فلسطین: مبادله اسرا تنها پس از توقف تجاوزات اسرائیل امکان دارد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کردند که مبادله اسیران تنها پس از توقف تجاوزات رژیم اسرائیل ممکن است.

 حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان خان یونس 

منابع خبری از حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان ناصر در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.

 

این خبر در حال به‌روزرسانی است… .

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا