خراسان رضوی

صعود امیدهای فرش‌آرا به جمع چهار تیم برتر فوتسال کشور

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران از مشهد، مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتسال کشور در دو گروه شش و پنج تیمی به‌صورت متمرکز در شهرهای مشهد و رشت در حال برگزاری است که در پایان روز چهارم این رقابت‌ها، فرش آرا مشهد توانست با سه برد پیاپی و یک تساوی ضمن صعود به مرحله دوم مسابقات، در جمع چهار تیم برتر امیدهای کشور قرار بگیرد.

 

مسابقات گروه اول از چهارشنبه هفته گذشته به‌صورت مجتمع به میزبانی باشگاه فرش‌آرا مشهد، در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود که در آن شش تیم فرش آرا مشهد، مقاومت تهران، پرسپولیس خوزستان، فردوس قم، گهر زمین سیرجان و گیتی پسند اصفهان رو در روی هم قرار گرفته‌اند.

در پایان روز چهارم صعود تیم‌های فرش آرا مشهد و گهر زمین سیرجان به دور بعدی قطعی شده و دیدار این دو تیم در روز آخر مسابقات تشریفاتی به حساب می‌آید.

از نکات حاشیه‌ای این مسابقات تا پایان روز چهارم می‌توان به ناتمام ماندن دیدار فردوس قم و گیتی پسند در ۵۲ ثانیه مانده به پایان بازی، مصدومیت و بیهوشی لحظه‌ای کاپیتان گل‌گهر سیرجان، اخراج چندباره سرمربیان و مدیران تیم‌های مختلف به دلیل اعتراض به داوری و نیز تقدیر از پیشکسوتان و اهالی فوتسال خراسان رضوی توسط هیئت فوتسال استان در بین دو نیمه برخی دیدارها اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا