اخبار ورزشی

صعود بایرلورکوزن در شب ناکامی لیورپول، رم و آژاکس

صعود بایرلورکوزن در شب ناکامی لیورپول، رم و آژاکس

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، در آغاز دور چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) چند بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های لیورپول، رم و آژاکس برابر رقبا تن به شکست دادند.

از گروه E‌، تیم فوتبال لیورپول مقابل میزبان فرانسوی‌اش، تیم تولوز با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد. دونوم در دقیقه ۳۶، دالینگا در دقیقه ۵۸ و ماگری در دقیقه ۷۶ برای تیم تولوز گلزنی کردند و کاسرس در دقیقه ۷۴ (گل به خودی) و دیوگو ژوتا در دقیقه ۷۹ گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.

در بازی دیگر این گروه، تیم لاسک اتریش با نتیجه ۳ بر صفر بر یونیون سن‌ژیلوا غلبه کرد.

با این نتایج، لیورپول با ۹ امتیاز همچنان صدرنشین جدول گروه E‌ است و تولوز هفت امتیازی رده دوم جدول این گروه را به خود اختصاص داده. همچنین یونیون سن‌ژیلوا با چهار امتیاز سوم است و لاسک سه امتیازی در قعر جدول قرار دارد.

از گروه G، تیم فوتبال رم با نتیجه ۲ بر صفر به اسلاویا پراگ جمهوری چک باخت. یورچکا در دقیقه ۵۰ و ماسوپوست در دقیقه ۷۴ گل‌‌های تیم میزبان را در این بازی به ثمر رساندند. در بازی دیگر این گروه سروت با نتیجه ۲ بر یک مقابل شریف تیراسپول به برتری رسید.

پیروزی رم و لیورپول در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا + جداول

 

در جدول این گروه اسلاویا پراگ و رم هر دو ۹ امتیازی هستند، اما نماینده جمهوری چک به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد و رم دوم است. سروت با چهار امتیاز و شریف با یک امتیاز رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

در میان تیم‌های صاحب‌نام تنها بایرلورکوزن آلمان بود که در گروه H با نتیجه یک بر صفر بر میزبان خود قره‌باغ آذربایجان غلبه کرد. تک گل بونیفاسه در دقیقه ۴+۹۰ از روی نقطه پنالتی سبب شد که شاگردان ژابی آلونسو با ۱۲ امتیاز صعودشان را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کنند.

در سایر بازی‌ها نتایج زیر رقم خورد:

گروه B
آژاکس صفر – برایتون ۲

گروه F
رن ۳ – پاناتینایکوس یک
نماینده رژیم اشغالگر قدس یک – ویارئال ۲

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا