علمی و فناوری

صعود ناگهانی ارزش یک ارز دیجیتال با تغییر لوگوی توییتر / عکس

صعود ناگهانی ارزش یک ارز دیجیتال با تغییر لوگوی توییتر / عکس

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، توییتر در روز دوشنبه ۱۴ اسفند با جایگزین کردن نماد پرنده آبی معمول خود با تصویری از شگ کارتونی شیبا اینو کاربران را شگفت‌زده کرد.

به گزارش نیویورک‌پست، این تغییر به ظاهر بی‌اهمیت باعث شد که ارزش ارز دیجیتالی دوج‌کوین بلافاصله تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

تصویر این سگ که نماد ارز دیجیتال دوج‌ کوین است از دوشنبه بعد از ظهر به جای پرنده آبی مشهور توییتر ظاهر شده است. ایلان ماسک مالک توییتر یکی از حامیان اصلی ارز دیجیال «Dogecoin» است.

تصویر یک سگ به جای لوگوی توییتر/جنجالی‌ترین حرکت ایلان ماسک/ عکس

هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث تغییر لوگوی توییتر شده است، اما این حرکت جنجالی فقط چند روز پس از طرح اتهام علیه ایلان ماسک به دلیل اجرای یک “طرح هرمی” برای افزایش ارزش ارز دیجیتال صورت گرفته است.

وکلای ماسک با رد این اتهام باور دارند که «توییت‌های بی‌ضرر و اغلب احمقانه»‌ ماسک درباره دوج کوین سبب طرح این اتهام است و در این باره گفته‌اند: «هیچ چیز غیرقانونی درباره توییت کردن حامیانه یا انتشار تصاویر خنده‌دار از یک ارز دیجیتال قانونی با بازاری به ارزش ۱۰ میلیارد دلار وجود ندارد. دادگاه باید به خیال‌پردازی شاکیان پایان و اتهام آن‌ها علیه ماسک را رد کند.»

۵۸۵۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا