گیلان

صعود گیلان به جمع ۴ تیم برتر بسکتبال نخبگان ایران

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، مرحله سوم مسابقات بسکتبال زیر ۱۸ سال در گروه d به میزبانی رشت برگزار شد و روز گذشته در روز پایانی این مسابقات تیم گیلان با نتیجه ۷۷ بر ۶۵ مقابل آذربایجان شرقی پیروز شد و جواز صعود به جمع ۴ تیم برتر کشور را کسب کرد.

در روز پایانی مسابقات نماینده گیلان برابر آذربایجان غربی قرار گرفت که گیلان برای صدرنشینی و صعود به تفاضل +۱۱ در این بازی نیاز داشت و در چندین نوبت در دقایق پایانی بازی، صدرنشینی بین گیلان و آذربایجان غربی تعویض میشد اما در نهایت در ۵ ثانیه پایانی بازی، گیلان با پرتاب ۳ امتیازی معجزه آسای عرفان کدیور با نتیجه ۷۷-۶۵ پیش افتاد و قاطعانه به مرحله نیمه نهایی مسابقات جوانان زیر ۱۸ سال صعود کرد.

مسابقات نخبگان بین ۳۲ تیم ایران از نخبگان ایران برگزیدگان استان‌ها تشکیل و گیلان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرد و برای حضور در این رقابت‌ها و با فراخوان جوانان زیر ۱۸ سال از سراسر استان، برای حضور در این رقابت‌ها تیم استان را تشکیل دادیم و اردوهای مختلفی برای هماهنگی بین بازیکنان و رسیدن به آمادگی برگزار شد.

در دیداری‌های قبلی هم تیم گیلان ۶۰ بر ۳۲ تیم استان مرکزی را شکست داد و پیش از آن نیز موفق شد با نتیجه ۶۴ بر ۷۱ مغلوب استان چهارمحال و بختیاری شده بود.

 به گزارش فارس، تیم‌های گیلان و آذربایجان غربی به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کردند.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا