Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
صفیری: به اتهامات وارده به جامعه داوری رسیدگی شود/ 99.9درصد داوران ما پاک هستند - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

صفیری: به اتهامات وارده به جامعه داوری رسیدگی شود/ ۹۹.۹درصد داوران ما پاک هستند

اسماعیلی صفیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، در مورد صحبت‌هایی که وحید صالحی علیه داوران انجام داده است، اظهار داشت: هر کسی حرفی می‌زند باید پاسخگوی آن باشد و قطعاً برایش سند و مدرکی ارائه بدهد، آن هم وقتی از موضع اتهام‌زنی وارد می‌شود قطعاً باید مستندات داشته باشد. مسئولان فدراسیون فوتبال و حتی مسئولان غیر فوتبالی مؤظف به پیگیری‌های صحبت‌های مطرح شده هستند اگر این صحبت‌ها پیگیری نشود نه به صلاح جامعه داوری و نه به صلاح داوری است.

وی افزود: نمی‌توان همین‌طور صحبتی مطرح کرد و اتهام زد و رفت. باید مدارک و مستندات ارائه شود. باید در مراجع فوتبالی و غیر فوتبالی به این مسئله رسیدگی شود زیرا پای حیثیت جامعه داوری فوتبال کشور مطرح است. 

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال تأکید کرد: به عقیده من ۹۹.۹ درصد داوران ما شریف، زحمتکش و پاک هستند و نباید اینگونه مورد هجمه و اتهام‌زنی قرار بگیرند. اگر واقعاً موردی وجود دارد یا مستنداتی در این مورد هست باید با قید چهار فوریت رسیدگی شود تا مجموعه شریف و زحمتکش داوری اینگونه مورد هجمه قرار نگیرند. باید به اتهامات زده شده رسیدگی شود و اگر واقعاً مستنداتی وجود دارد بدون هیچ مماشاتی برخورد شود ولی اگر چین چیزی نیست نباید جامعه شریف داوری زیر سایه چنین اتهاماتی قرار بگیرد.

صفیری در مورد اینکه در زمان تصدی‌اش در کمیته داوران از او خواسته که داوری را برای یک بازی خاص انتخاب کنند یا نه زیرا صالحی مدعی است که ابلاغ‌های داوری خرید و فروش می شود، گفت: در ۹ ماهی که من رئیس کمیته داوران بودم هرگز با چنین موردی برخورد نکردم و هیچکس از من نخواست مثلاً فلان داور را برای فلان بازی انتخاب کنم و هیچ توصیه‌ای در این زمینه به من نشد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا