اصفهان

صنایع گلپایگان در اجرای عملیات فاضلاب این شهر کمک کنند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از  گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ، امام‌جمعه گلپایگان در خطبه‌های نماز جمعه گلپایگان، اظهار کرد: ایران انقلابی قوی و مقتدر با نیروهای انسانی قوی و بهره‌مند از علم و دانش شکل می‌گیرد.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به انتقادات شهروندان گلپایگانی در خصوص بی‌کیفیت بودن آب شرب، گفت: در طعم و مزه آب از نظر میکروبی هیچ نگرانی وجود ندارد چون استاندارهای لازم اجرا می‌شود و مربوط به کاهش آب سد کوچری و ایجاد جلبک است که البته لازم است وزارت نیرو نسبت به تخصیص حقابه کشاورزان گلپایگانی اقدام کند. 

وی گفت: تغییرات اقلیمی جهان و رشد صنعت و ایجاد گازهای گلخانه‌ای مشکلات آبی به وجود آورده است و از طرفی به دلیل قرار گرفتن  ایران در منطقه خشک مشکلات آب مضاعف شده است.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: اجرای الگوی مناسب کشت و استفاده از روش آبیاری نوین از هدر رفتن آب جلوگیری می‌کند که متأسفانه در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی در گذشته مدیریت صحیحی انجام نداده است.

کرامتی افزود: احداث صنایع آب بر موجب افزایش مصرفآب شده است، لذا از سوی صنایع باید پساب‌های فاضلاب خریده و در بخش صنعت مصرف شود و ضرورت دارد در گلپایگان نیز در اجرای فاضلاب شهری صنایع کمک کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا