اخبار روز

صنعا: وجب به وجب خاک یمن را از شر اشغالگران و متجاوزان آزاد می‌کنیم

صنعا: وجب به وجب خاک یمن را از شر اشغالگران و متجاوزان آزاد می‌کنیم

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، شورای عالی سیاسی یمن روز گذشته در نشست خود به ریاست «مهدی المشاط» رئیس این شورا آخرین تحولات عرصه داخلی و خارجی یمن را مورد بررسی قرار داده و اعلام کرد که وجب به وجب خاک یمن را از لوث وجود متجاوزان و اشغالگران پاک خواهیم کرد.

شورای عالی سیاسی یمن با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که به نبرد بزرگ خود با ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی برای پس گرفتن حقوق ملت یمن و حاکمیت و استقلال آن ادامه می‌دهیم. موضع همه یمنی‌ها دفاع از وطن بوده و هرگونه شایعات رسانه‌ای خارج از این چارچوب، تصویری است که دشمن می‌خواهد ارائه دهد.

این شورا در ادامه حضور آمریکایی‌ها در حضرموت و یورش تفنگداران آمریکایی به مدارس منطقه «سیئون» را محکوم و تاکید کرد که وجب به وجب خاک یمن را از شر متجاوزان و اشغالگران پاکسازی می‌کنیم.

صنعا:کاهش کمک‌های برنامه جهانی غذا به یمن در نتیجه فشارهای آمریکاست
هشدار صنعا به آمریکا و انگلیس درباره عواقب تحرکات مشکوک در یمن

چند روز قبل نیز بعد از تشدید هشدارهای مقامات دولت نجات ملی یمن درباره تحرکات مشکوک آمریکا و انگلیس و پروژه اشغالگری تازه ایالات متحده در یمن، مجلس این کشور با صدور بیانیه‌ای، تحرکات نظامی مشکوک آمریکا در استان‌های شرقی و جنوبی و ورود نظامیان آمریکایی به شماری از مدارس استان حضرموت در شرق یمن را به شدت محکوم کرد.

مجلس یمن تاکید کرد،حضور علنی نظامیان آمریکایی در تعدادی از مراکز آموزشی استان حضرموت نقض آشکار حاکمیت یمن است. ما نسبت به عواقب ادامه این تحرکات آمریکا و انگلیس و نیز ابزارهای آنها در منطقه از جمله کشورهای عضو ائتلاف متجاوز و مزدورانشان به خاطر نادیده گرفتن درخواست‌ها و تمایل صنعا برای برقراری صلحی عادلانه در یمن و به طور کلی در منطقه، هشدار می‌دهیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا