تهران

صنوف ری بیش از ۹ میلیارد جریمه شدند

لطف‌الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در ری، با اشاره به تشدید نظارت بر واحدهای صنوف اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و لزوم نظارت دقیق بر بازار، ۱۰ تیم بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری در دو نوبت صبح و عصر بر روند توزیع و فروش نظارت می‌کنند و در مهرماه گذشته بیش از ۲۸۰۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی گفت: اتاق اصناف براساس چارچوب قانون بر واحدهای صنفی نظارت و رسیدگی می‌کند و در این مدت ۳۱۵ واحد صنفی به دلیل تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی و غیره منجر به جریمه و تشکیل پرونده تخلف به ارزش تقریبی ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: بیش از ۱۲۰۰ مورد تذکر شفاهی و کتبی در خصوص استفاده از ماسک و ملزومات بهداشتی و اجرای دستورات ستاد ملی کرونا در تیرماه سال جاری ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی بازرسان اتاق اصناف جریمه شدند.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: ۳۱ مورد گشت مشترک از صنوف در سطح شهرستان ری با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله فرمانداری ویژه شهرستان ری، اداره تعزیرات، اداره اماکن، اداره دامپزشکی، اداره بهداشت و غیره انجام شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا