هرمزگان

ضاربان معلم بندرعباسی دستگیر شدند

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ظهر امروز اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر هجوم چند نفر از اراذل و اوباش به دبیرستان ادیب در محله نیایش شهر بندرعباس که منجر به مضروب شدن یکی از معلمان این مدرسه شده بود، شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام مجرمانه به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفت که خوشبختانه با گسترش چتر اطلاعاتی، مخفیگاه این افراد توسط مأموران شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: در نتیجه بررسی‌ها مشخص شد ضاربین معلم بندرعباسی پس از فرار از محل ارتکاب جرم در یکی از محلات این شهر پنهان شده اند که به محض تأیید این خبر با دستور مقام قضایی ضمن اعزام تیم‌های مجرب عملیات ویژه پلیس در یک عملیات غافلگیرانه افراد مورد نظر دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با بیان اینکه عواقب بسیار سنگینی در انتظار اخلال گران نظم و امنیت عمومی است خاطرنشان کرد: افرادی که سودای چنین جرائمی را در سر می‌پرورانند، آگاه باشند و بدانند که دستگاه قضایی قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

به گزارش فارس، ساعت ۱۶ دو روز پیش چند نفر از اراذل و اوباش با ورود به مدرسه‌ای در بندرعباس با مدیر این مدرسه درگیر شده و وی را به شدت مضروب می‌کنند. حال وی اکنون پس از دو روز بستری در آی‌سی‌یو بهبود نسبی یافته اما منتظر انجام چند عمل جراحی است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا