اخبار روز

ضرب‌الاجل گروه هکری به بیمارستان مقامات صهیونیست؛ اطلاعات پزشکی نتانیاهو لو رفت!

ضرب‌الاجل گروه هکری به بیمارستان مقامات صهیونیست؛ اطلاعات پزشکی نتانیاهو لو رفت!

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، روزنامه اسرائیل هیوم نوشت گروه هکری مسئول حمله به بیمارستان معیانی هیشوعا، تا فردا پنجشنبه مهلت داده و تهدید کرده است که هزاران پرونده و اطلاعاتی را که در حمله سایبری پیشین به دست آورده، منتشر کند.

بنا به این گزارش، پرونده پزشکی نخست وزیر، اعضای کنست و حاخامات رژیم اسرائیل جزو این پرونده هاست. گروه هکری تهدید کرده چنانچه اگر رژیم اسرائیل مبلغی را که خواسته، پرداخت نکند، این اطلاعات از جمله اطلاعات شخصی نتانیاهو بعد از عمل پروستات در سال  ۲۰۱۵ را منتشر خواهد کرد.

رسانه های عبری دوشنبه این هفته گزارش دادند که بیمارستان «معیانی هیشوعا» واقع در منطقه «بنی براک» در استان تل‌آویو از چند ساعت پیش در معرض حمله سایبری گرفته است و این مسئله مدیریت بیمارستان را برآن داشته، بیماران در این بیمارستان را به بیمارستان‌های دیگر منتقل کنند؛ چرا که به گفته مسئولان بیمارستان، همه سیستم‌های فناوری در آن از کار افتاده است.

شبکه کان رژیم اسرائیل همان روز گزارش داد که به دنبال این حمله، همه کامپیوترهای این بیمارستان از مدار خارج شده است. هنوز هویت این گروه هکری اعلام نشده است.

فلسطین اشغالی؛ حمله سایبری به بیمارستانی در تل‌آویو/ به آتش کشیدن خودروی زندان

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا