خراسان رضوی

ضرب‌الاجل امام‌جمعه کلات به مدیران ناکارآمد؛ عملکردتان را اصلاح کنید

به گزارش برگزیده های ایران از کلات، حجت‌الاسلام محسن تسلیخ در جلسه شورای اداری این شهرستان با انتقاد از ناکارآمدی مدیران پروازی و غیر ساکن در کلات، اظهار کرد: اینکه برخی از مدیران به بهانه کرونا، حضور در جلسات مرکز استان، در جاده ماندن و سایر بهانه‌های واهی در محل کارشان حاضر نمی‌شوند، قابل‌پذیرش نیست.

امام‌جمعه کلات با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی آن دسته از مدیران در عمل به وظایف و گره‌گشایی از کار مردم دریغ نمی‌کنند، افزود: متأسفانه به‌مراتب زیاد گزارش‌هایی دریافت می‌کنیم که مردم و رسانه‌ها از عملکرد برخی مدیران در سطح شهرستان ناراضی هستند.

وی بابیان اینکه برخی به‌جای ارائه توضیح و کمک به خبرنگاران برای رسانه‌ای کردن مشکلات، اقدام به تهدید می‌کنند، خاطرنشان کرد: از این ساعت به بعد به‌عنوان امام‌جمعه شهرستان می‌خواهم پشت رسانه بایستم.

تسلیخ خطاب به مدیران ناکارآمد در کلات تأکید کرد: اگر این مدیران برگشتند و عملکردشان را اصلاح کردند و در چارچوب رسالت و مأموریتی که به آنان داده‌شده است به وظیفه‌شان عمل کردند، تقدیر خواهیم کرد ولی اگر تغییری در رفتارشان ندهند مجبور می‌شوم یکسری کارهایی که نباید انجام شود را انجام دهم.

وی با اذعان به اینکه جوان نخبه و توانمند که هم دانش، تخصص و تجربه کاری دارند در مجموعه شهرستان کم نداریم و تنها منتظر این هستند که به آن‌ها بهاداده شود، یادآور شد: امروز اگر میزهای ادارات برای خدمت به مردم و انجام‌وظیفه در اختیار ما قرارگرفته است و یا اینکه از آن ساعتی که استخدام‌شده‌ایم و یا مسئولیتی گرفته‌ایم کسی با ما کاری ندارد و هر طور دلمان خواست رفتار کنیم در پیشگاه خدا و مردم و نیز در قبال خون شهدا مسئولیم.

امام‌جمعه کلات ادامه داد: همه ما در برابر شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان مسئول هستیم و در قبال مسئولیتی که پذیرفته‌ایم باید پاسخگو باشیم که تا چه میزان به وظایفمان عمل کرده‌ایم و از عهده مسئولیتی که به دوش داشته‌ایم برآمده‌ایم.

وی با ابراز تأسف از نگاه برخی مدیران به زمان حضورشان در اداره محل خدمتشان، ابراز کرد: خبر می‌رسد که ارباب‌رجوع به اداره‌ای مراجعه کرده و رئیس اداره در محل کارش حضور نداشته است و یا اینکه زمانی هم که حاضر می‌شود ساعت ۱۰ تازه به محل کار می‌رسد و لحظه‌شماری می‌کند که وقت اداری تمام شود و سوار بر ماشین از شهرستان خارج شود.

تسلیخ بیان کرد: اینکه تمام دغدغه یک رئیس اداره این باشد که چه زمانی ساعت اداری تمام شود تا از مجموعه خارج شود قطعاً نه‌تنها راندمان کار بلکه آن کار ابتدایی را هم نتواند انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه انجام ندادن وظیفه از سوی یک مدیر ناتوان و نالایق نباید پای نظام نوشته شود، گفت: نظامی که پای شجره طیبه آن با خون شهدا آبیاری شده و از تفکر بسیج صحبت می‌کند، باید برای برخی از مدیران  الفبای انسانیت تدریس کرد.

 انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا