قزوین

ضرب‌وشتم کارشناس فوریت‌های پزشکی در قزوین

سهیل سلطانی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری برگزیده های ایران در قزوین اظهار کرد: شب گذشته فردی به‌صورت حضوری به پایگاه آقابابا مراجعه کرده و کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه آقابابا شروع به گرفتن شرح حال و معاینهٔ بیمار نموده‌اند، اما فرد بیمار در حال معاینه شروع به فحاشی می‌کند.

وی ادامه داد: کارشناسان پایگاه آقابابا به گرفتن شرح حال و انجام معاینات ادامه دادند، اما متأسفانه با پرخاشگری وی مبنی بر این‌که نیازی به گرفتن شرح حال و چک کردن علائم حیاتی نیست مواجه شدند، در ادامه بیمار به سمت یکی از کارشناسان حمله‌ور شده و شروع به ضرب‌و‌شتم وی کرده و با جسمی سخت به صورت وی ضربه وارد می‌کند.

سلطانی عنوان کرد: در پی این برخورد، بیمار مذکور از آمبولانس پیاده شده و به‌سرعت با ماشین شخصی خود از محل حادثه متواری می‌شود، کارشناس اورژانس نیز به‌دلیل سرگیجه، کاهش سطح هوشیاری و خونریزی از ناحیهٔ گوش به بیمارستان رجایی جهت انجام اقدامات درمانی منتقل می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: این کارشناس ۲۴ ساعت در این مرکز درمانی بستری و تحت مراقبت بوده و اکنون نیز در حال سیر مراحل درمانی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه اعلام می‌کند بی‌شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم‌وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهای غیراخلاقی نیست و لازم است هم‌وطنان عزیز اعم از بیماران و همراهان آن‌ها، در مواجهه با کارشناسان اورژانس سعهٔ صدر بیشتری داشته باشند تا شاهد رخ دادن حوادث این‌چنینی نباشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا