هرمزگان

ضرب شست سپاه به بزدلان آمریکایی/ له شدن قدرت پوشالی استکبار

به گزارش برگزیده های ایران از بشاگرد،  حجت الاسلام حسین غلامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مناسبت روز فرهنگ عمومی گفت: پیشرفت هر جامعه وابسته به ارتقاء سطح فرهنگ آن جامعه است و وابستگی فرهنگی، وابستگی در همه ابعاد را به همراه دارد.

حجت الاسلام حسین غلامی اظهار داشت: ضرب شست نیروی مقتدر دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بزدلان آمریکایی، قدرت پوشالی استکبار جهانی زیر پنجه اقتدار ایران له شد.

وی افزود: احمق های درجه یک آمریکایی با اینکه بارها از دست پرقدرت نظام ظلم ستیز ایران اسلامی سیلی خورده باز هم  وسوسه شدند و  مرتکب گستاخی علیه نفتکش ایرانی شدند، که این فرصتی بود برای قدرت نمایی دریادلان شیرمرد ایرانی که با بازپس گیری نفت و گروگان گرفتن دزدان و نفتکش  و فرار ناو  آمریکایی حقارت آنها را بار دیگر برملا سازند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بشاگرد گفت: مرگ بر آمریکا مثل «اعوذ بالله من الشیطان الرجیم» است. این که می بینید ملت ما بعد از سالها  «مرگ بر آمریکا» را فراموش نمی کند به خاطر این است که غفلت از توطئه استکبار جهانی همان و اسیر توطئه شدن همان.  استعاذه به خدا از شیطان رجیم برای این است که انسان مؤمن یک لحظه حضور شیطان را فراموش نکند، یک لحظه از یاد نبرد که شیطان آماده حمله به او و انهدام حصار معنوی و ایمانی اوست.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: «مرگ بر آمریکا» هم برای این است که ملت فراموش نکند سلطه گران جهانی منافع سرشاری که در این کشور داشته اند و دست آنها کوتاه شده از یاد نبرده اند.

امام جمعه بشاگرد در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از عوامل مؤثر در تحقق عدالت اجتماعی وجود کارگزارانی کارآمد، پرتلاش اهل ایثار،  انفاق، تحمل درد و رنج و ناملایمات گوناگون حیثیتی، اقتصادی و جانی می‌باشد.

وی اظهار داشت: یکی دیگر  از ارکان پیش‌بُرد عدالت اجتماعی در سطح جامعه بشری همراهی افراد آن جامعه با فرآیند تحقق عدالت است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا