اردبیل

ضرورت اتخاذ مواضع آفندی در مقابل دشمنان/ روحیه مطالبه‌گری منطقی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری یولن اردبیل، غلامعسگر کریمیان ظهر امروز در یادواره شهدای گرانقدر عملیات والفجر ۴ که در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه نظامی یک سخن و روش معروفی وجود دارد که بهترین پدآفند، آفند است و این روش باید در کلیه حوزه‌ها بر علیه دشمنان به کار برود.

وی افزود: دست جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف اعم از اعتقادی، سیاسی، امنیتی و نظامی پر است و‌ از این رو نباید به دشمنان مجال راحتی داد.

مقابله با جریان نفوذ باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد

مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای شمال‌غرب کشور تصریح کرد: رهبر انقلاب در طول یک دهه گذشته بارها و بارها نسبت به جریان نفوذ هشدار دادند ولی متاسفانه توجه‌ لازم در این مسئله مهم و بسیار حساس صورت نگرفت و گاهی رخنه جریان نفوذ در بعضی حوزه ها را شاهد بودیم.

وی ادامه‌ داد: متاسفانه در حوزه‌های مختلفی شاهد حضور و رخنه جریان نفوذ هستیم و با توجه به این موارد هنوز هم برخی مسؤولان به این مورد توجهی نداشته و اعتقادی ندارند، باید مسئله جریان نفوذ را در کشورمان پذیرفت و یک راهکار کلی را در دستور کار داده و مقابله کرد.

محافظه‌کاری آفتی بزرگ برای کشور است

کریمیان تأکید کرد: حملات دشمنان بر عقیده و تفکر مردم کشورمان یکی از تاکتیک‌های اصلی دشمن در جنگ نرم است که می‌توانیم با انسجام ملی در چنین جنگی پیروز شد.

وی تشریح کرد: محافظه‌کاری برخی مسؤولان آفت بزرگی محسوب می‌شود که با توجه به شرایط موجود، باید از محافظه‌کاری پرهیز کرد.

روحیه مطالبه‌گری منطقی تقویت شود

مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای شمال‌غرب کشور گفت: روحیه مطالبه‌گری درست و منطقی صریح‌ باید در بین مردم و‌ نیروهای انقلابی تقویت شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا