فرهنگ و هنر

ضرورت ارتقاء روابط عمومی ادارات کرمانشاه به لحاظ سواد رسانه‌ای

ضرورت ارتقاء روابط عمومی ادارات کرمانشاه به لحاظ سواد رسانه‌ای

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، عصر امروز (سه‌شنبه چهار مهر ماه) محمدطیب صحرایی در نشست شورای اطلاع رسانی استان که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به برپایی کنگره ۷۵۰ شهید گیلانغرب، اظهار کرد: بزرگداشت افرادی از جمله فرنگیس حیدرپور (بانوی گیلانغربی و راوی کتاب فرنگیس) و توجه به این نعمات الهی در غرب کشور، می‌تواند نقطه‌ای باشد که اصحاب رسانه زنجیره‌ای از اقدامات اثرگذار در ذهن داشته باشند.

وی افزود: از جمله اقداماتی که می‌توان انجام داد حضور افرادی مانند «فرنگیس حیدرپور» در یک موکب و دیدار زوار با او است اما فضای رسانه در این حوزه ضعیف عمل کرده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه نقاطی مانند مرصاد، بازی دراز و گیلانغرب را داریم که هر یک ماجرای خاص خود را داشته و سازنده هویت جمعی افتخارآمیزتری هستند لذا در همین راستا روز چهار مهر ماه را به عنوان «روز مقاومت گیلانغرب» در تقویم کشور ثبت می‌کنیم.

مدیر ارشد استان کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری در تولید فکر و ادبیات بومی تمدن اسلام تلاش بی‌وقفه ای دارند و فعالان رسانه باید با همین زمینه کار را پیش ببرند از همین روی ورود از مجموعه‌های غیر همگون نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌کند.

وی اذعان کرد: اقداماتی که برای اربعین انجام شده خالی از اشکال نبوده و باید با توجه به این نکات و مرور تجربه‌ها برنامه بهتری طراحی و تدوین کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت فعالیت رسانه‌ها و ضرورت اقدام هوشمند ادارات، کلیه ادارات استان کرمانشاه باید به سمت آموزش و ارتقاء روابطِ روابط عمومی‌ها پیش بروند.

صحرایی تأکید کرد: باید به فکر رشد و ارتقاء روابط عمومی‌ها باشیم و تا ابتدای مهر ماه وضعیت روابط عمومی‌ها به لحاظ علمی و معنوی اعلام شود و تا پایان فصل پاییز اولین دوره آموزش و ارتقا آنان برگزار و روی سواد رسانه‌ای کار کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا