کرمان

ضرورت اصلاح زیرساخت‌های تردد شهری و جاده‌ای در زرند

به گزارش برگزیده های ایران از زرند، خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زرند، راهنمایی و رانندگی را یکی از بخش‌های مهم و حساس در نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: با توجه به نوع مأموریت‌های کارکنان راهنمایی و رانندگی که به‌صورت‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، اخلاق و رفتار مناسب در مواجهه با شهروندان مورد تأکید است.

 وی کسب رضایتمندی مردم را از مهمترین اهداف نیروی انتظامی دانست و افزود: مجموعه کارکنان نیروی انتظامی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم از هیچ  کوششی دریغ نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام  محمود محمدی رئیس دادگستری زرند هم با اشاره به ساختارهای کیفی جاده‌های شهرستان اظهار داشت: هر چند در سال‌های اخیر فعالیت‌های مناسبی صورت گرفته است؛ اما به‌لحاظ صنعتی‌شدن شهرستان و افزایش چندین برابری خودرو به‌ویژه خودروهای سنگین ضرورت دارد در حوزه زیرساخت‌های تردد شهری و جاده‌ای با بررسی و اصلاح هندسی جاده‌ها اقدامات موثری با عزمی جهادی و همتی مضاعف صورت گیرد.

علی صادق‌زاده فرماندار زرند هم با تاکید بر اینکه همه باید برای کاهش تصادفات تلاش کنیم، گفت: وظیفه ما خدمت به مردم و حفظ امنیت آن ها است.

او ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم در برقراری نظم و انضباط ترافیکی بسیار  ضروری و حقیقتی غیر قابل انکار است؛ بنابراین جلب مشارکت مردم در بحث نظم و انضباط ترافیکی بسیار لازم و ضروری است.

امیر معین‌الدینی سرپرست پلیس راهور استان کرمان هم  بر لزوم فرهنگ‌سازی احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و اظهار داشت: فرهنگ رعایت قوانین رانندگی باید در جامع نهادینه شود و در این خصوص همه مسئول هستند.

وی وقوع تصادفات را هزینه‌بر دانست و افزود: با وقوع حتی یک تصادف علاوه بر تلفات جانی و عاطفی، به مبلمان شهری و اماکن خصوصی هم خسارت وارد می‌شود؛ بنابراین ضرورت دارد با رعایت قوانین از تلفات و خسارات احتمالی جلوگیری شود.

به گزارش فارس، در این مراسم، طی حکمی علی عبدالعلی‌زاده  به‌عنوان رئیس راهنمایی و رانندگی زرند  معرفی و از تلاش‌های حسین ملکی در مدت زمان تصدی‌گری این پُست با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/۸۰۰۲۲/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا