آذربایجان غربی

ضرورت انتخاب افراد بومی و متخصص در آذربایجان‌غربی

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، محمود صفری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران پیروزی خود را مدیون میدان‌داری جوانان بوده و اصلی‌ترین رسالت بسیج دانشجویی نیز تربیت و تقویت نیرو در تراز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: دانشگاهی که  فقط محل علم آموزی و پرداختن به مسائل آموزشی باشد دانشگاه سکولار است و دانشگاه در راز نظام جمهوری اسلامی ایران بایستی ۲ بال خروجی داشته باشد بال تعهد و تخصص که اگر این ۲ در کنار هم قرار گیرد به طور قطع کشور و مردم و طعم شیرین انقلاب را مزه خواهند کرد.

وی افزود: مهمترین آفتی که مجموعه تشکیلاتی جوانان را تهدید می‌کند رویکرد محافظه کاری است چرا که رهبر انقلاب محافظه‌کاری را قتلگاه انقلاب اسلامی تلقی کرده است.

فرمانده بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بسیج دانشجویی بر رویکرد محافظه‌کاری خط بطلانی کشیده است و برای پاسداری از انقلاب اسلامی غیر محافظه‌کارنه در مسیر مدیریت جهادی و مدیریت انقلابی قدم برداشته است.

وی افزود: بزرگترین خیانت به بسیج و بسیج دانشجویی خلاصه کردن برنامه‌ها و اهداف بسیجی در برگزاری مراسمات ولادت و شهادت‌ها و راهیان نور است چرا که در برگزاری مراسمات نقش آفرین بوده است اما کار ویژه‌ای در بسیج دانشجویی انجام می‌شود و محصور در چهاردیواری دانشگاه نیست.

صفری عنوان کرد: رفع و مرتفع ساختن مشکلات و معضلات جامعه در دستور کار بسیجیان دانشجویی است و اهتمام بسیجیان در جهت پیشبرد اهداف و ولایتمداری است.

وی اذعان کرد:  بسیج دانشجویی بزرگترین منتقد خود بوده  و از وضع موجود راضی و قانع نیست و به طور قطع با نگاه آرمان‌خواهی توام با واقع بینی پیش خواهد رفت.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: بسیجی، که مردمی نباشد و برای مردم دل نسوزاند بسیجی نیست، بسیجی گوش به فرمان ولایت بوده و برای مرتفع ساختن مشکلات مردم قدم برمی‌دارد.

صفری یادآور شد: انفعال برخی سیاستمداران مورد انتقاد است، اگر کارگروهی در خصوص مباحث قومیتی تشکیل شده بایستی نظارت وجود داشته که اقدام مناسبی انجام شود و ضروری است این کارگروها در جهت وحدت پیش رود و چالش‌های جدید خلق و یک بار برای همیشه چاره‌اندیشی جدی انجام شود .

وی با اشاره به اینکه مسئله مطالبه‌گری بایستی جدی گرفته شود تاکید کرد: رسالت بسیج دانشجویی، مرز بندی جدی در خصوص اسلام ناب محمدی با اسلام  آمریکایی  است.

صفری در خصوص انتصابات مدیرکل و مسوولان استانی اظهار داشت: امیدواریم انتصابات برا اساس فعالیت در ستادهای انتخاباتی نباشد و از افراد متخصص و بومی انتخاب شود و تصمیم‌گیری‌ها نبایستی برای افزایش شکاف‌های قومیتی انجام شود و غیر از حجت شرعی و رضای خدا در نظر گرفته نشود.

فرمانده بسیج دانشجوی خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات انجام شده بسیج دانشجویی استان طی هفت ماه گذشته برگزاری همایش‌های جهادی تبیین در ۱۶ شهرستان، در حوزه علمی پژوهشی ۳۶ نشست تخصصی علمی، ۲۵ مورد رویداد راهیان پیشرفت، برگزاری ۱۰ مورد دوره سیر مطالعاتی، ۱۱۰ اردوی جهادی شمال پروژه‌های عمرانی و بهداشتی، فعالیت ۵۰۰ دانشجو در خصوص واکسیناسیون  و …بوده است.

  انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا