تهران

ضرورت برخورد دستگاه قضا با احتکار کنندگان و گران فروشان لوازم خانگی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شهرقدس، حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهر قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن تبریک ایام سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص)، اسوه اخلاق و انسانیت است و ما باید به سمت سیره پیامبر(ص) حرکت کنیم و از ویژگی‌هایی مانند رفتار نیکو با خویشاوندان، صبوری در تحقق حق، مدیریت در خشم و عصبانیت‌ها، بخشش و انصاف داشتن و عدالت‌ورزی از پیغمبر اسلام الگو بگیریم.

وی گفت: وحدت میان مسلمانان یک راهبرد است و جمهوری اسلامی ایران نسبت با سایر کشورها با سیاست‌های راهبردی برخورد می‌کند و در مقابل توطئه استکبار جهانی و تفرقه میان مسلمان‌ها ایستادگی می‌کند.

امام جمعه شهرقدس بیان کرد: رزمایش ترکیبی ایران انقلابی، نماد بازدارندگی فعال در منطقه و نمایش اقتدار نظامی و دفاعی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن است.

جوکار اضافه کرد: بعضی از تولیدکنندگان داخلی قدردان حمایت رهبری در خصوص حمایت از تولید داخلی نبوده و دست به احتکار و گران فروشی کالاهای خود کردند و به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان توصیه می‌شود قدر این حمایت را بدانند و دستگاه قضایی قاطعانه با این مسئله برخورد کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا