اصفهان

ضرورت تجلیل از خدمات رانندگان کشور

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شهرضا، حجت‌الاسلام صادق کفیل، امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با بیان اینکه ۱۶ آذر ۱۳۶۱ حدود ۱۰۰ کشتی از مایحتاج مردم در بندر مانده و تخلیه نشده بود، اظهار داشت: در آن تاریخ امام خمینی(ره) پیامی دادند و از کامیون‌داران خواستند کمک کنند که کشتی‌ها تخلیه شود، در آن روز کامیون‌داران به فرمان حضرت امام(ره) لبیک گفتند و به سرعت کشتی‌ها تخلیه شد و کشور از یک هجمه نجات پیدا کرد و در سال ۷۶ این روز به عنوان روز حمل و نقل نامگذاری شد.

وی با تأکید بر اینکه باید قدردان رانندگان باشیم، افزود: رانندگی، معلمی، کارگری شغل است، اگر یک روز رانندگان کار نکنند، مشکلات بسیاری در جامعه به وجود می‌آید، شهرضا جزو شهرهای پر راننده در کشور است و باید از آن‌ها تجلیل شود.

کفیل با اشاره به ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حضرت امام(ره) فرمودند، بزرگ‌ترین پیروزی را آشتی بین دانشگاه و مدارس علمیه می‌دانم، رهبر معظم انقلاب نیز می‌فرمایند، حرکت پا به پا برای دو موضوع علم و دین باید با هم توأم باشد.

امام جمعه موقت شهرضا ادامه داد: اقتصاد اسلامی باید در کشور اجرایی شود، حوزه و دانشگاه هر دو پایگاه علمی است و باید از اقتصاددانان حوزه و دانشگاه استفاده کرد.

وی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) برای نجات و تغییر جامعه جان داد، باید از خود پرسید برای دین چه کردیم، روضه‌ای، روضه فاطمه زهرا است که انسان را حماسی و اهل حرکت و بسیجی وار بار بیاورد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ق/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا