آذربایجان شرقی

ضرورت نقش آفرینی تشکل‌های دانش‌آموزی در گام دوم انقلاب

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار دانش آموزان نخبه و اعضای تشکل‌های دانش آموزی استان با بیان اینکه تشکل های دانش آموزی نقش تربیتی در آموزش و پرورش نسل جدید دارند، اظهار داشت: با توجه به مجازی شدن آموزش مدارس در زمان کرونا نباید از تربیت و تزکیه آینده سازان کشور غافل شویم و باید تشکل های دانش آموزی به نسبت کارکردهایی که دارند در امور پرورشی دانش آموزان نقشی فعال ایفا کنند.

امام جمعه تبریز  افزود: در آموزش مجازی نقش تعلیمی و تربیتی خانواده ها هم پر رنگ شده است که در این زمینه هم تشکل های دانش آموزی می توانند حضور و نقشی اثرگذار داشته باشند.

وی با بیان اینکه مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب نسل جوان کشور است، ادامه داد: نسل جوان کشور باید با جریان تحریف، تحریف اسلام ناب محمدی تا تحریف دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم مقابله کند.

 آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویدادهای تاریخی روز ۱۳ آبان گفت: پیام این روز پرشکوه برای همه دانش آموزان دنیا است که باید در برابر قدرت های چپاولگر ایستاد و عزت را به زندگی ذلت بار ترجیح داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با پاس داشت فداکاری ها و افکار بلند دانش آموزان زمان انقلاب خاطرنشان کرد: دانش آموزان آن دوران به ما یا دادند حقوق از دست رفته خود را باید از چنگال مستکبران بیرون بکشیم که در عصر حاضر با رویش های انقلاب و نسل جوان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی بر توطئه های دشمنان فائق آمده و هر روز برای اعتلای نام ایران اسلامی نقشی جاودانه زده است.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا