اردبیل

ضرورت پیشگیری و مقابله با شیوع احتمالی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز در جلسه ستاد کنترل و پیشگیری از بیماری آنفلوانزای پرندگان اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع احتمالی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، تمامی دستگاه‌های مرتبط با نهایت حساسیت وارد عمل شوند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و مشارکت بسیجیان، تشکل‌های مردمی و شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران در آموزش و آگاه‌سازی روستاییان در پیشگیری از بیماری در طیور بومی و روستایی ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از تلاش‌های شبانه‌روزی دامپزشکی در رصد و پایش این بیماری و انجام مراقبت‌های ویژه در مدیریت و کنترل آن قدردانی کرد و ادامه داد: اطلاع‌رسانی گسترده در رسانه ملی و نیز سایر رسانه‌ها در این خصوص مطلوب است.

اعتبار لازم برای پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان پرداخت می‌شود

قاسمیان با اشاره به اهمیت و حساسیت موضوع، همکاری‌های بین بخشی را ضروری دانست و بیان کرد: همکاری تنگاتنگ صداوسیما با دامپزشکی در راستای اطلاع‌رسانی گسترده و آگاهی‌دهی به مردم در زمینه آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اهمیت دارد.

وی گفت: اعتبار لازم برای کنترل و پیشگیری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تامین شده و تا چند روز آینده پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا