اخبار ورزشی

طاهری: حق کسی با چرخه انتخابی خورده نمی‌شود/دخالت دیگران باعث شده وضعیت کشتی تهران خوب نباشد

امین طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، درباره برگزاری مسابقه انتخابی تهران برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، عنوان کرد: هفته پیش یک انتخابی در استان تهران برگزار شد و روز شنبه دوباره برای قهرمانی کشور مسابقه دیگری برگزار کردند. نمی‌دانم چرا به فاصله یک هفته و ۱۰ روز قبل از قهرمانی کشور ۲ رقابت را برگزار کردند. با اینکه استان تهران ۱۰ سهمیه آزاد داشت اما به من هیچ سهمیه‌ای ندادند و من در انتخابی شرکت کردم. این کار درستی نبود و دور از اصول حرفه‌ای بود.

آزادکار سنگین‌وزن کشورمان ادامه داد: ۲-۳ روز قبل از انتخابی متوجه شدم قرار است مسابقه‌ای برگزار شود در حالی که تمریناتم را انجام می‌دادم و هیچ اطلاعی از این مسابقه نداشتم اما در مسابقه شرکت کردم و سهمیه را گرفتم. به من سهمیه ندادند اما برخی دیگر از کشتی‌گیران که از دوستان من هستند سهمیه گرفتند چون رابطه بهتری با مربیان دارند. 

وی در خصوص انتقاداتی که در چند ماه اخیر به هیات کشتی تهران شده، خاطرنشان کرد: اوایل کار عزیزی شرایط بهتر بود. من حق دارم با اتفاقاتی که افتاده انتقادی داشته باشم. هیات تهران نسبت به گذشته شرایط خوبی ندارد و فکر می‌کنم دخالت دیگران باعث شده کارها روی برنامه پیش نرود، چون رسیدگی نمی‌شود.

دارنده مدال برنز آسیا و زیر ۲۳ سال جهان  با اشاره به اینکه از کشتی‌گیران تهرانی مانند دیگر کشتی‌گیران در استان حمایت نشده، یادآور شد: در این خصوص در صفحه شخصی‌ام متنی را منتشر کردم. به نظرم هوای کشتی تهران مانند هوای تهران است. کشتی تهران خالیست و کشتی‌گیر نداریم. از استان تهران برای مسابقات قهرمانی کشور هم از ۱۰ وزن، در یکی دو وزن بیشتر مدعی نیست.

طاهری درباره چرخه انتخابی تیم ملی، تصریح کرد: چرخه یکی از برنامه‌های خوب فدراسیون بود و من هم مانند سایر کشتی‌گیران این چرخه را تایید می‌کنم. با این برنامه علیرضا دبیر و کادر فنی، حق کسی خورده نمی‌شود و کشتی‌گیر برنامه خودش را دارد. می‌داند اگر اول شود می‌تواند در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کند در حالی که قبلا چنین برنامه‌ای نبود. من در انتخابی اول شده بودم اما به قهرمانی آسیا نرفتم. این برنامه خوبی است و کشتی‌گیر برنامه‌اش را می‌داند از طرفی انگیزه کشتی‌گیران هم بیشتر می‌شود.

کشتی‌گیر ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان درباره آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که قرار است اواخر دی‌ماه در گرگان برگزار شود، گفت: میزان آمادگی‌ام خوب است و امیدوارم در قهرمانی کشور اول شوم تا بتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا