گلستان

طاهری: مهمترین محور انسجام بین شیعه و سنی در ایران امامین انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام سید علی طاهری ظهر امروز در همایش دانشجویی با موضوع پیامبر اعظم (ص) ، مواسات و همدلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس اظهار کرد: امروزه ایران اسلامی پرچمدار وحدت اسلامی در دنیا بوده و توانسته با وجود‌همه مشکلات به تنهایی در برابر سایر قدرت‌ها بایستد.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر چه زمان پیش‌رفت انسجام امت اسلامی نیز بیشتر شده و گواه این مطلب شدت دشمنی‌های دشمنان اسلام بوده که هرچه شدت آن بیشتر شود انسجام بین شیعه و سنی بیشتر شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی‌های دانشمندان جهان، در سال ۲۰۷۰ تعداد ۳ میلیارد مسلمان در دنیا وجود خواهد داشت اما پیش‌بینی ما این است که زودتر از این زمان کل مردم جهان مسلمان شده و زمینه برای ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌شود.

وی با اشاره به مشترکات شیعه و سنی مانند قرآن، پیامبر، قبله و غیره بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران در کنار‌ این مشترکات، مهمترین محور انسجام بین شیعه و سنی امامین انقلاب اسلامی هستند.

طاهری گفت: پیروی از منویات امامین انقلاب به ویژه مقام‌ معظم رهبری سبب شده تا این انسجام و وحدت در منطقه و جبهه مقاومت نیز تقویت شود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی هر مسئول و فردی فرامین امامین را زیر پا بگذارد گناه بزرگ کبیره مرتکب شده و قابل بخشش نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ابراز کرد: هدف از وحدت و انسجام، تنها وحدت و انسجام بین‌ شیعه و سنی مطرح نبوده، بلکه باید همه احاد مردم و مسوولان‌ حول محور‌ امامین به وحدت‌ و انسجام‌ برسند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/ص


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا