چهارمحال و بختیاری

طرح‌های فضای سبز در منظریه اجرا می‌شود

طرح‌های فضای سبز در منظریه اجرا می‌شود

محمدحسین واحدیان با اشاره به فعالیت و اقدامات شهرداری در زمان بارش‌ها اظهارداشت: زمانی که سامانه بارشی فعال است صرفا انرژی مان را روی معابر اصلی می‌گذاریم که بتوان تردد برای عموم روان باشد و سپس معابر فرعی برف‌روبی می‌شوند.

وی افزود: ما در سطح شهرکرد ۸ میلیون متر مربع سطح معابر فرعی و اصلی را داریم و کمبود و فرسودگی دستگاه‌ها و کم عرض بودن معابر از مشکلات ما می‌باشد و ارائه‌ خدمات به کندی انجام می‌شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به احیای فضای سبز در منظریه‌ تصریح کرد: از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری درخواست داریم که عمده طرح‌های درختکاری در منظریه باشد.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی متعددی نیز در منظریه‌ خواهیم داشت و سیاستمان برای برنامه‌ها محله‌محوری است و از پتانسیل‌های مساجد بهره‌مند خواهیم شد و ارتباط برقرار شود و اعلام آمادگی می‌کنیم که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف فرهنگی در محلات به ویژه منظریه اجرا شود.

واحدیان ادامه داد: منظریه تاکنون تحویل شهرداری نشده است و هر اتفاقی در فروش املاک با تغییر کاربری صورت می‌پذیرد با اداره‌کل راه و شهرسازی است و بعضاً مخالفت‌های شهرداری در کمیسیون ماده پنج اعلام شده است.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری برادری خودش را ثابت کرده و تقاضا داریم مطالبه گری شود و مردم کمک کنند تا مشکلات منظریه حل شود.

شهردار شهرکرد اظهار کرد: زمین‌هایی با کاربری آموزشی و فرهنگی و درمانی موجود است که باید مطالبه گری شود تا مکان‌هایی به فرهنگ‌سرا و … اختصاص داده شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا