اردبیل

طرح‌هایی با اشتغال‌زایی بالا در اولویت اعتبارات تبصره ۱۸ قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد عصر امروز در جلسه کمیته استانی اجرای دستورالعمل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال۱۴۰۰ اظهار کرد: طرح‌های دارای اشتغال‌زایی بیشتر و ثبت‌نام شده در سامانه‌های مربوطه، در اولویت تسهیلات و اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قرار می‌گیرند و دستگاه‌های اجرایی طرح‌های آماده خود را تا پایان آذرماه با رعایت تمام جوانب به بانک‌های عامل معرفی و رونوشت را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان این‌که ۸۵۵ میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها بند الف تبصره ۱۸ اعتبار برای سال ۱۴۰۰ تخصیص می‌یابد، افزود: بانک‌های عامل نیز بین ۲ تا ۵ برابر این مبلغ اعلام‌شده در تکمیل و افتتاح طرح‌ها مشارکت می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: فرایند ۷ گانه مراحل اعطای تسهیلات از محل فنی، اعتباری و همچنین تعداد بانک‌های عامل و اعضای کمیته استانی مشخص شده است و در شورای برنامه‌ریزی فرایند بررسی طرح‌ها به کمیته استانی تفویض می‌شود.

با مشارکت بانک‌ها طرح‌های دامی و صنایع تبدیلی تا خرداد افتتاح می‌شوند

عبداللهی عابد با اشاره به این‌که تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید طرح‌های شاخص با اشتغال‌زایی بالا را در اولویت قرار دهند گفت: طرح‌هایی که حداقل تا خرداد سال ۱۴۰۱ تکمیل و افتتاح می‌شوند شامل اعتبارات این تبصره خواهند شد و دستگاه‌های اجرایی باید از مرکز پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: سهم استانی با شاخص‌های عمومی و شاخص‌های اختصاصی تفکیک شده و سهم سازمان جهاد کشاورزی با ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های شاخص و پایش‌شده بیش از سایر دستگاه‌ها است که با مشارکت بانک‌های عامل واحدهای صنایع تبدیلی و طرح‌های دامی تا خردادماه به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا