اردبیل

طرح‌های اولویت‌دار برای استفاده از تسهیلات شناسایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، یاسر عبداللهی ظهر امروز در ششمین جلسه کمیته استانی اجرای دستورالعمل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، اظهار کرد: باید روی طرح‌هایی که قابلیت افتتاح با اشتغال‌زایی مناسب دارند، تمرکز بیشتری داشته باشیم و موانع پیش روی آنها را رفع نماییم.

وی افزود: بایستی همه طرح‌ها در کمیته استانی بررسی شده و به تصویب برسد و و در مرحله بعد تسهیلات لازم برای راه‌اندازی طرح‌های واجد شرایط، ابلاغ گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تاکید کرد: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی با جدیت در راستای تسهیل و تسریع روند کارها، تلاش نمایند.

وی تصریح کرد: اداراتی همچون سازمان صمت، میراث فرهنگی و صنایع دستی، پارک علم و فناوری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد و بهزیستی، طرح‌های اولویت‌دار مربوطه را اعلام کرده‌اند و بانک‌های عامل موظفند نسبت به بررسی و پرداخت تسهیلات اقدام نمایند.

عبداللهی تشریح کرد: ۳۰۵ میلیارد تومان طبق شیوه‌نامه به بانک صنعت و معدن طرح معرفی شده است و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان نیز از محل سفر رییس جمهوری تامین خواهد شد. 

وی گفت: سهم هر دستگاه از محل دستورالعمل جز ۱ تا ۹ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ تقریبا مشخص شده و بانک‌ها و دستگاه‌ها طبق دستورالعمل نسبت به پرداخت تسهیلات هماهنگی‌های لازم را داشته باشند تا به کاهش بروکراسی اداری و تکریم ارباب رجوع منجر شود.

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، در این جلسه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی، عملکرد خود را تشریح کردند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا