اخبار روز

طرح اضطراری تامین آب منطقه سیستان تا ۲ ماه آینده به نتیجه می‌رسد

طرح اضطراری تامین آب منطقه سیستان تا ۲ ماه آینده به نتیجه می‌رسد

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، محمد کرمی در نشست با فرمانداران حوزه سیستان که در محل فرمانداری شهرستان هیرمند برگزار شد، اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی مربوطه موظفند امور مربوط به سرمایه‌گذاری را به بهترین نحو در استان تسهیل کنند.

وی افزود: کار باید به درستی انجام شود و مشکلات به صورت شفاف و روشن حل گردد و درخواست‌های مراجعین به موقع پاسخ داده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین کارها باید به سرعت نیز انجام شود چراکه با گذشت زمان هزینه انجام کارها افزایش پیدا می‌کند.

وی اذعان کرد: همه تلاش ما در راستای تامین رفاه مردم است همچنین جلسات باید خروجی داشته باشد و تاثیر این جلسات و کارها را کف میدان ببینیم.

کرمی خاطرنشان کرد: باید مشاغل جایگزین کشاورزی و دامداری در سیستان گسترش پیدا کند تا بتوانیم اشتغال پایدار در منطقه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع هماهنگی و هم افزایی بیان کرد: باید کار را جهادی انجام دهیم که این امر یک ذکر عملی محسوب می شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر موضوع نوآوری اذعان کرد: لازمه پیشرفت استان نوآوری است لذا از ایده‌ها و طرح‌های نو استفاده کنید.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه گر فردی است که بتواند در جهت حل مسائل استان گام بردارد، همچنین مدیران باید در میدان باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

کرمی تصریح کرد: همه مدیران شهرستانی دقت کنند تا در کارها مانع نشوند بلکه در طرح‌ها تسهیل و تسریع ایجاد کنند. جوانان باید از همین ابتدا تجارت را فراگیرند و در کنار اتاق بازرگانی افراد زیادی از تجار جوان حاضر باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: دستیاران طرح مردمی سازی باید جوانان این استان را به حرکت درآورند تا روی پای خود بایستند. فرصت‌های مسئولیت زود گذر است بنابراین این فرصت‌ها را قدر بدانید و به آینده‌ای بلند فکر کنید. 

کرمی ادامه داد: دشمن از همه ابزارهای خود استفاده می‌کند تا پیشرفت این خطه را متوقف کند طبیعی است که باید با حفظ وحدت و انسجام خود آنان را ناکام بگذاریم.

وی افزود: آب «تهلاب» به عنوان یک منبع آبی مطلوب در حال پیگیری است که امیدواریم به زودی شاهد نتایج آن باشیم همچنین طرح اضطراری تامین آب منطقه سیستان نیز در حال انجام بوده و تا دو ماه آینده به نتیجه خواهد رسید.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا