Categories: اخبار روز

طرح اضطراری تامین آب منطقه سیستان تا ۲ ماه آینده به نتیجه می‌رسد

طرح اضطراری تامین آب منطقه سیستان تا ۲ ماه آینده به نتیجه می‌رسد

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، محمد کرمی در نشست با فرمانداران حوزه سیستان که در محل فرمانداری شهرستان هیرمند برگزار شد، اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی مربوطه موظفند امور مربوط به سرمایه‌گذاری را به بهترین نحو در استان تسهیل کنند.

وی افزود: کار باید به درستی انجام شود و مشکلات به صورت شفاف و روشن حل گردد و درخواست‌های مراجعین به موقع پاسخ داده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین کارها باید به سرعت نیز انجام شود چراکه با گذشت زمان هزینه انجام کارها افزایش پیدا می‌کند.

وی اذعان کرد: همه تلاش ما در راستای تامین رفاه مردم است همچنین جلسات باید خروجی داشته باشد و تاثیر این جلسات و کارها را کف میدان ببینیم.

کرمی خاطرنشان کرد: باید مشاغل جایگزین کشاورزی و دامداری در سیستان گسترش پیدا کند تا بتوانیم اشتغال پایدار در منطقه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع هماهنگی و هم افزایی بیان کرد: باید کار را جهادی انجام دهیم که این امر یک ذکر عملی محسوب می شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر موضوع نوآوری اذعان کرد: لازمه پیشرفت استان نوآوری است لذا از ایده‌ها و طرح‌های نو استفاده کنید.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه گر فردی است که بتواند در جهت حل مسائل استان گام بردارد، همچنین مدیران باید در میدان باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

کرمی تصریح کرد: همه مدیران شهرستانی دقت کنند تا در کارها مانع نشوند بلکه در طرح‌ها تسهیل و تسریع ایجاد کنند. جوانان باید از همین ابتدا تجارت را فراگیرند و در کنار اتاق بازرگانی افراد زیادی از تجار جوان حاضر باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: دستیاران طرح مردمی سازی باید جوانان این استان را به حرکت درآورند تا روی پای خود بایستند. فرصت‌های مسئولیت زود گذر است بنابراین این فرصت‌ها را قدر بدانید و به آینده‌ای بلند فکر کنید. 

کرمی ادامه داد: دشمن از همه ابزارهای خود استفاده می‌کند تا پیشرفت این خطه را متوقف کند طبیعی است که باید با حفظ وحدت و انسجام خود آنان را ناکام بگذاریم.

وی افزود: آب «تهلاب» به عنوان یک منبع آبی مطلوب در حال پیگیری است که امیدواریم به زودی شاهد نتایج آن باشیم همچنین طرح اضطراری تامین آب منطقه سیستان نیز در حال انجام بوده و تا دو ماه آینده به نتیجه خواهد رسید.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تهران قدیم | این ساختمان یک روزهایی بلندترین بنای ساخته شده در تهران بود/ عکس

عکس زیر از مجموعه آثار محمود پاکزاد مربوط به ساختمان شمس‌العماره است که در سال…

9 ساعت ago

شهرداری شعار”زنده باد درخت” می دهد اما در سال هزار میلیارد تومان از قطع درختان درآمد کسب می کند

درست در روزهایی که شهرداری تلاش می‌کند بر اقدامات خود در حوزه افزایش فضای سبز…

9 ساعت ago

گزارش یک جنایت فجیع / دختر۱۰ساله چگونه دوستش را با چاقو کشت؟

ساعت 17 جمعه 11 اسفند سال گذشته، مردی افغانستانی با مراجعه به پلیس از ناپدید…

9 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۰ اردیبهشت)…

9 ساعت ago