سمنان

طرح تحول زیر ساخت شبکه مخابراتی کشور از منطقه سمنان آغاز می شود

طرح تحول زیر ساخت شبکه مخابراتی کشور از منطقه سمنان آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سفر یک روزه خود به استان سمنان ضمن اشاره به تحول و نوسازی شبکه گفت: در لایه دسترسی به شبکه با پروژه نجما اتفاقات خوبی افتاده است و برای بهتر شدن دیگر لایه‌های شبکه، طرح تحول بنیادین شبکه شرکت مخابرات ایران و با انتخاب مخابرات منطقه سمنان به عنوان پایلوت در آینده نزدیک قابل اجرا خواهد بود.

سلطانی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح بعد از طرح نجما در دستور کار قرار خواهد گرفت افزود: طرح نوسازی و تحول بنیادین شبکه به صورت دقیق و با همکاری مخابرات منطقه سمنان و معاونت شبکه مخابرات ایران به صورت دقیق و با برآورد اجرایی برای ارائه به هیات‌مدیره وکسب مجوزهای لازم برای اجرا آماده و قابل دفاع است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به لزوم مشارکت مناطق مخابراتی تصریح کرد: مخابرات منطقه سمنان با توجه به تیم فنی و تخصصی و تجهیزات مناسب در سیستم پایش هوشمند گاز کنترل، به عنوان پایلوت، این سیستم را در دیگر مناطق مخابراتی اجرا کند.

شایان ذکر است مخابرات منطقه سمنان، اولین منطقه مخابراتی در طراحی سخت‌افزار و اجرای سامانه پایش هوشمند گاز کنترل مخابراتی در کشور است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا