البرز

طرح جامعه ایجاد بندر خشک در البرز تهیه و تدوین می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که ظهر امروز در سالن شهدای دولت برگزار شد، با اشاره به اینکه باید دیدگاه های سنتی و قدیمی را تغییر دهیم، گفت: ضرورت دارد برای ساماندهی بسیاری از آشفتگی های بازار، مسئولانه وارد میدان شویم.

وی ادامه داد: توانمندی های داخلی و تولید کالاهای استراتژیک در کشور و البته استان البرز فراوان است از این رو باید ظرفیت های بلاقوه را مورد بهره برداری قرار دهیم.

عبداللهی گفت: رصد و پایش هوشند بازار باید به شکل هوشمند صورت گیرد تا در ابتدا موانع تولید و سپس مشکلات توزیع و عرضه برطرف شود.

وی افزود: ضرورت دارد بین تولید، توزیع و تقاضا تعادل ایجاد کنیم و موانع را تا قبل از اینکه در بازار برای مردم محسوس شود، حل کنیم.

استاندار البرز گفت: این امر با رصد هوشمند بازار به صورت ریشه ای دنبال و ساماندهی می شود و ایجاد این امکان راهگشا خواهد بود.

وی افزود: بهره برداری از ظرفیت جوانان صاحب اندیشه و نخبه در حوزه فناوری های نوین راهکار حل بسیاری از مشکلات است از این رو از ظرفیت و توان این قشر فعال و خوش فکر بهره برداری خواهیم کرد.

عبداللهی با اشاره به ضرورت حمایت و تقویت صادرات در استان، گفت: روند فعالیت تجار در البرز باید با حمایت و بسترسازی، متحول و شکوفا شود. اتاق مشورتی با فعالان اقتصادی استان راه اندازی می شود و بحث و تبادل نظر تا حصول نتیجه ادامه پیدا می کند.

استاندار البرز گفت: درصدد ایجاد مجتمعی متمرکز از حضور مسؤولان دستگاه‌های مختلف مرتبط با اقتصاد استان برای تسهیل در امور فعالان اقتصادی راه اندازی می‌شود. ایجاد بندر خشک در البرز به جد دنبال می شود و مسؤولان مربوطه باید طرحی جامع در این خصوص ارائه دهند.

عبداللهی گفت: در راستای افزایش تولیدات گوشت، مرغ و ماهی باید در استان مبتکر باشیم و طرح های نوین ارائه دهیم و از ایده های نو و فناوری های نوین استقبال کنیم. البرز باید در ابعاد مختلف خلاق و پویا باشد و به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شود.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا