گلستان

طرح خلاقانه برای رفع محرومیت در روستاهای کم‌برخوردار گنبدکاووس/ آتش‌به‌اختیار برای خدمت رایگان به محرومان

مهدی عبدلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در گرگان با اشاره به ارائه خدمات تخصصی بازاریان گنبدکاووس در مناطق کم‌برخوردار اظهار کرد: بازاریان‌ و اصناف گنبدکاووس خدمات تخصصی خود را به بیش از ۳۰۰ خانوار در روستاهای کم‌برخوردار ارائه دادند.

وی تصریح کرد: بازاریان و اصناف از بدو تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران در کنار نظام مقدس بوده و همواره پیرو ولایت فقیه زمان خویش بودند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه خاطرنشان کرد: اصناف از زمان بیانات رهبر معظم انقلاب بیش از گذشته در کنار مردم بوده و از همه توان خود برای صیانت از سلامت مردم و کمک به معیشت اقشار کم درآمد استفاده کردند.

عبدلی تاکید کرد: اصناف و بازاریان در یک طرح نو و مبتکرانه و با یک حرکت‌ جهادی و خداپسندانه در راستای رفع محرومیت در مناطق و روستاهای کم‌برخوردار اقدام کردند.

وی ادامه داد: این حرکت‌ جهادی در قالب گروه جهادی «سردار شهید سلیمانی» با همکاری اتاق اصناف، بسیج اصناف و اداره صمت شهرستان در روستاهای «قول حاجی» و «ارازمحمد آخوند» اجرا شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس گفت: در این طرح ۲۰ صنف تخصصی به همراه یک تیم چهار نفره پزشکی شامل پزشک عمومی و دندانپزشک در این روستاها به ارائه خدمات به صورت کاملا رایگان پرداختند.

وی بیان کرد: خدمات تخصصی اصناف شامل تعمیر موتورسیکلت و دوچرخه، تعمیرات لوازم خانگی مانند‌ اتو، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، آبگرمکن، یخچال، تعمیر کیف و کفش و دیگر تخصص‌های بازاریان به صورت کاملا رایگان انجام شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: با توجه به اثرات مثبت و مفید این حرکت جهادی بازاریان، در آینده نزدیک ارائه این خدمات تخصصی در سایر روستاها و مناطق کم‌برخوردار شهر اجرا می‌شود.

عبدلی گفت: در این طرح بیش از ۳۰۰ خانوار نیازمند روستایی از این خدمات بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/ص/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا