سمنان

طرح شهید سلیمانی با حضور ۵۰۰۰ بسیجی در سمنان اجرا شد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، حسن اسلامی‌راد، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان و رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا اظهار کرد: ۸۴ مصوبه در کمیته امنیتی انتظامی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا به‌صورت ۱۰۰ درصدی اجرا شده است.

او گفت: در بحث ایجاد محدودیت‌های ناشی از دستورالعمل‌های بهداشتی، تمامی اقدامات انجام شده است و در حوزه فضای مجازی با اقدامات و شایعه‌ها برخورد صورت گرفت.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان افزود: شناسایی و برخورد با سودجویان و احتکارکنندگان در این دوره همواره انجام و در دستور کار قرار دارد.

اسلامی‌راد با بیان اینکه  رصد اطلاعات و اخبار به‌صورت روزانه انجام و به وزارت کشور ارسال می‌شود، گفت: کمیته عملیات روانی نیز برای خنثی‌سازی شایعات و اخبار ناصحیح و ایجاد آرامش در جامعه، فعالیت‌های خوبی ارائه داد.

او گفت: هماهنگی برای استقرار نیروی انتظامی به‌منظور اجرای برنامه‌های مراقبتی در دستور کار قرار دارد و طرح شهید سلیمانی توسط ۲۵۶ پایگاه و پنج هزار نفر بسیجی تاکنون اجرایی شده است.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اضافه کرد: ۱۶۵ تیم مراقبتی، ۴۲۵ تیم حمایتی، ۲۱۰ تیم نظارتی و ۲۰۳ تیم رصد در خصوص طرح شهید سلیمانی تشکیل شد و به انجام اقدامات در حوزه این طرح مشغول شدند.

اسلامی‌راد بیان کرد: ۲۴۱ هزار و ۳۰۸ تست pcr در قالب طرح شهید سلیمانی در استان تاکنون صورت گرفته که ۴۶ هزار و ۷۴ مورد مثبت بوده است.

او افزود: در مورد اماکن و اصناف نیز بازرسی و نظارت و تذکرات لازم صورت گرفته و در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۳۷۵ پلمب اماکن متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان تصریح کرد: ۱۵۲ هزار و ۴۵۸ نفر در ۶ مرکز واکسیناسیون که توسط سپاه و بسیج راه‌اندازی شد، تا امروز واکسن کرونا دریافت کردند.

اسلامی‌راد بیان کرد: در بحث رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، تا امروز ۳۶۳ میلیارد تومان کمک توسط مردم استان جمع‌آوری شده است.

او گفت: ۲۴۰ تخت بستری، در نقاهتگاه‌های استان تعبیه شد و طی سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰، ۱۷۷ بیمار سرپایی و ۳۰۳ بیمار به‌صورت بستری از این ظرفیت استفاده کردند.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اضافه کرد: دو هزار و ۴۲ تیم رفع آلودگی با حدود هشت هزار و ۴۳۰ نفر، بالغ بر دو میلیون لیتر برای ضدعفونی و گندزدایی استفاده کردند.

اسلامی‌راد اضافه کرد: در ۱۸ نقطه استان سمنان برای بازرسی و محدودیت‌های ترددی، توسط نیروهای راهور و انتظامی اقدامات لازم صورت گرفت.

او تصریح کرد: ۹ هزار و ۴۷۵ بازدید از صنوف تاکنون انجام شده و چهار هزار و ۲۳۹ تذکر و یک هزار و ۱۱۹ صورت‌جلسه تکمیل و ۱۲۴ صنف پلمب شده است.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان ادامه داد: در طول مدت همه‌گیری ویروس کرونا تا امروز، در بحث اجرای محدودیت‌ها، ۳۲ هزار و ۶۰۳ خودرو تذکر لسانی دریافت و ۱۲ هزار و ۱۳۶ خودرو نیز به مبدأ عودت داده شدند.

اسلامی‌راد تصریح کرد: تا امروز بیش از ۳ هزار و ۹۸۹ نفر از عوامل راهور و بیش از سه هزار و ۴۵ نفر از عوامل انتظامی در ایستگاه‌های ایست بازرسی کرونا مورداستفاده قرار گرفتند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۵/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا