لرستان

  طرح پزشک خانواده در لرستان اجرایی می شود

  طرح پزشک خانواده در لرستان اجرایی می شود

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، جلسه شورای مدیران معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان به ریاست «دکتر مریم کوشکی» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به سویه جدید ویروس کرونا، به اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی ویروس کرونا و آماده سازی تجهیزات به منظور پیشگیری از شیوع سویه جدید تاکید کرد.

دکتر کوشکی تصریح کرد: فعال کردن مراکز ۱۶ ساعته و مراکز واکسیناسیون،بیماریابی فعال،تجهیز زنجیره ی سرد شهرستان ها ،آموزش و اطلاع رسانی به مردم در مورد چگونگی پیشگیری از سویه ی جدید کرونا و نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی میبایست در دستور کار همکاران بهداشت قرارگیرد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند روز آتی مراکز واکسیناسیون در کل استان افزایش خواهند یافت تا مردم برای تزریق دُز یادآور مشکلی نداشته باشند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان موضوع پزشکی خانواده است، عنوان کرد: این موضوع امروز در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته و اعتبار آن نیز تخصیص یافته است.

دکتر کوشکی گفت: در طرح پزشکی خانواده، استان لرستان، جزو گروه دوم که شامل استان‌های مرزی و محروم می‌شود قرار دارد و همه واحدها باید برای اجرای هرچه بهتر این طرح تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از اردیبهشت سال آتی در استان ما آغاز می شود، خاطرنشان کرد: این طرح جزو اولویت های حوزه ی بهداشت است و بایستی، نهایت توان خود را برای اجرای آن به کار ببریم

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا