سیاسی

طرفداران امروز آمریکا زمانی می‌خواستند تسخیر لانه جاسوسی را به نام خود تمام کنند

محمود عباس‌زاده مشکینی نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، با اشاره به موضع‌‌گیری اخیر تعدادی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب در مقابل سپاه و در حمایت از آمریکا در مورد دزدی دریایی اخیر صورت گرفته توسط این کشور،‌گفت:‌ اصلاح‌طلبانی که امروز در مواجه و مقابله سپاه با دزدی دریایی آمریکا که می‌خواست نفتکش ما را به سرقت ببرد طرف آمریکا را می‌گیرند همان‌هایی هستند که در دهه ۶۰ درصدد بودند تسخیر لانه جاسوسی را به نام خود به ثبت برسانند.

وی ادامه داد: این عده نام دانشجوی پیرو خط امام بر خود نهاده بودند و سعی داشتند که اینگونه القاء کنند که تنها آنها بودند در تسخیر لانه جاسوسی نقش داشتند و رفتارهای رادیکال آنها در حوزه فرهنگی هم که بر کسی پوشیده نیست.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: رفتار این آقایان یا نتیجه استحاله است یا رعب و یا منفعت‌طلبی و … به هر حال هر چه که هست  این آقایان باید امروز توضیح دهند که رفتار دهه ۶۰ ‌آنها چه بوده و رفتار امروز آنها چیست شاید اینگونه عنوان کنند که این نتیجه سیر تکاملشان بوده که به اینجا رسیده خب اگر سیر تکامل آنها این بوده که از آن دانشجوی پیرو خط امام به لیبرال‌تر از لیبرال رسیدند چرا در مورد رفتار دهه شصت‌شان توضیح نمی‌دهند.

عباس‌زاده مشکینی خاطرنشان کرد: مقابله جمهوری اسلامی ایران با دزدی دریایی آمریکا پایانی بر هژمونی یکجانبه‌گرایی آمریکا و یک گوشمالی خوب به این کشور بود و این باور را در میان آزادی‌خواهان جهان ایجاد کرد که می‌توان در مقابل آمریکا ایستاد و به او سیلی زد.

وی در پایان گفت:‌ این رفتار جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دزدی دریایی آمریکا نقطه عطفی در تاریخ به شمار می‌رود و ما اولین کشوری هستیم که جلوی ارتش زورگویی مثل آمریکا می‌ایستیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا