اخبار ورزشی

طلوع‌کیان: خودمان هم انتظار این نتایج را نداشتیم

طلوع‌کیان: خودمان هم انتظار این نتایج را نداشتیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، علیرضا طلوع‌کیان بعد از شکست ۳ بر ۲ تیم ملی والیبال مقابل کوبا گفت: شرمنده هواداران والیبال شدیم. مجموعه تیم ملی بزرگسالان هیچ وقت انتظار این عملکرد و نتایج را نداشت. یک قسمت به این موضوع برمی‌گردد که همه تیم‌های دنیا یک دوران گذار دارند. حتی تیم‌هایی نظیر برزیل، فرانسه و ایتالیا در برخی تورنمنت‌ها دچار افت می‌شوند. اکثراً همه برنامه‌ریزی خود را روی المپیک می‌گذارند و این یک حقیقت است که کل تیم‌ها فراز و نشیب دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اضافه کرد: در آینده از بازیکنان جوان ایران و استعدادهایی که در تیم‌های پایه پرورش یافته‌اند چیزهای بیشتری خواهید شنید. شاید در یک تورنمنت برای مدت زمان یکی دو سال اتفاق خاصی رخ ندهد. ایران در لیگ ملت‌های سال گذشته شرایط خوبی داشت اما امسال اینگونه نبود و این مسائل باید ریشه‌یابی شود. فکر می‌کنم که باید در مورد این موضوع بحث و برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم راهکارهای مناسب را بیابیم.

والیبال انتخابی المپیک| تکمیل فاجعه؛ ایران به کوبا هم باخت

طلوع‌کیان درباره عملکرد تیم ملی در انتخابی المپیک اظهار داشت: باید از این تورنمنت درس بگیریم و تجربه کسب کنیم. برای آینده والیبال کشورمان برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم. همانطور که گفتم ایران استعدادهایی دارد که می‌توانند در تیم‌های درجه یک دنیا حضور داشته باشند. البته ما به امکانات مناسب نیز احتیاج داریم. تیم‌هایی مثل آلمان و کانادا در مسابقات قبلی عملکرد خوبی نداشتند اما در انتخابی المپیک نتیجه مطلوب گرفتند و مستقیم صعود کردند، در حالی که شاید هیچ کارشناسی آن را حدس نمی‌زد.

وی گفت: به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. آنها تمام تلاش خود را انجام دادند. خیلی تلاش کردم که برای سه بازی آخر تیم را برگردانم و ذهن آنها آماده باشد چون صعود به المپیک را از طریق انتخابی از دست داده بودیم اما خدا را شکر پوئن‌های کمی را در سه بازی آخر به لحاظ رنکینگ از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در گفت: شرایط تیم ملی را همه می‌دانند اما آینده والیبال کشور روشن است و امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب این اتفاق بیفتد. شرمنده هواداران شدیم که دلشان به والیبال خوش است اما به آنها می‌گویم که امیدوار باشند. امروز ما در آستانه پیروزی بودیم اما در نهایت شکست خوردیم و فکر می‌کنم همه اینها باید ریشه‌یابی و حل شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا