کرمانشاه

طوفان الاقصی فراموش ناشدنی است

طوفان الاقصی فراموش ناشدنی است

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در آخرین خطبه‌های نماز جمعه خود اظهار کرد: هیچ چیز قابل مقایسه با تقوا نیست و اخلاق و روش انبیا تقوا بوده است با توجه به میلاد امام صادق (ع) نام مبارک ایشان امام جعفری است و دین را به ایشان نسبت می‌دهند.

وی افزود: مردم به اسلام جعفری هم اشاره می‌کنند و عمر امام صادق (ع) بین سایر امامان کوتاه‌ترین عمر بوده که ۶۵ سال است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ۲۵ شوال روز شهادت امام صادق (ع) است و مدت امامت ایشان ۳۴ سال بوده و در این مدت اسلام را زنده کرد.

وی بیان کرد: قالب روایات ما از امام باقر (ع) و امام صادق (ع) باقی مانده که مرکزیت فقه است و یک هزار نفر از این امام حدیث نقل می‌کردند.

امام جمعه کرمانشاه اذعان کرد: ایمان ما کامل نمی‌شود مگر اینکه در مطالب فقیه در دین و آگاه باشیم و اشتباه تفسیر نکنیم.

وی با بیان اینکه «مدیریت» تاریخچه چهار هزار ساله دارد، عنوان کرد: به خوبی تقدیر کنید و حسن تقدیر در تمام امور زندگی داشته باشید.

آیت‌الله علما تشریح کرد: ۲۳ مهر ماه سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی است وی به کرمانشاه آمد عاقبت امام جمعه شده و به مقام شهادت رسید.

وی ابراز کرد: ۲۳ مهر ماه روز نابینایان و ۲۴ مهر ماه هفته پیوند اولیا و مربیان به مدرسه است لذا باید توجه داشت که بالاترین ثروت فرزندان هستند که باید آن‌ها را اسلامی تربیت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه افزود: ۲۴ مهر ماه روز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: طوفان فرزندان فلسطین فراموشی ناشدنی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب عمل خودتان است که طوفان شده است.

به گزارش برگزیده آیت‌الله مصطفی علما از اسفند ماه سال ١٣٨۶ تا کنون نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه بود و امروز با اقامه آخرین نماز جمعه خود از این منصب خداحافظی کرد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا