سمنان

ظرفیت خیران برای تأمین مسکن محرومان به کار گرفته شود

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ظهر امروز در مجمع عمومی هیأت‌ امنای خیرین مسکن‌ساز استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط استان به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی عضو مجمع، مسیر پیش رو برای حضور و تسریع در امور خیران در بحث مسکن را تسهیل و هموار کنند.

وی افزود: ما مدیران در خصوص تسهیل‌گری امور و هموار کردن مسیر برای حضور خیران، مسؤول و موظف به گره‌گشایی از مشکلات هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امر مسکن در استان، ضمن فراهم کردن امکانات، بستر را برای حضور فعال خیران فراهم کنند.

حمیدی با بیان اینکه در این میان توقعات از دو اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان، بسیار بیشتر از بقیه دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: انتخاب این راه و توفیق حضور در مجمع خیرین مسکن‌ساز امری ارزشمند است.

وی گفت: مجمع خیرین یک همراه و مجموعه‌ای با چارچوب مشخص در جهت یاری و مساعدت به منظور پیشبرد بهتر امور در طرح جهش تولید مسکن است که از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عنوان کرد: شفافیت در امور و تصمیم‌گیری‌ها بر پایه قانون، امری است که باید در تمامی اقدامات در امور مرتبط با انجمن خیرین مسکن‌ساز به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

حمیدی افزود: اقدامات ارزنده شما خیران در ساخت مسکن برای محرومان یقیناً مورد قبول خداوند متعال قرار خواهد گرفت و اجر اخروی فراوانی به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا