سیاسی

ظرفیت پذیرش پزشک زن باید افزایش پیدا کند

ظرفیت پذیرش پزشک زن باید افزایش پیدا کند

– اخبار سیاسی –

فاطمه مقصودی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره لزوم توجه به افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی گفت: باید در پذیرش دانشجو برای رشته‌های پزشکی، میزان پذیرش دانشجویان پزشکی از میان بانوان افزایش یابد که این اقدام تاثیر زیادی در افزایش پزشکان زن در کشور خواهد داشت.

وی تاکید کرد: پذیرش دانشجویان پزشکی باید به طور ویژه دیده شود، چرا که ما به پزشکان متخصص و فوق تخصص نیاز زیادی داریم و باید این موضوع مدنظر قرار گیرد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سراسر کشور کمبود پزشک داریم و پزشک زن هم در نقاط مختلف کشور بسیار کم است و در استان‌های مختلف نیاز به افزایش پزشک زن داریم.

مقصودی ادامه داد: از سوی دیگر باید از پزشکان زن در کشورمان حمایت ویژه به عمل آید. همه از خدمت کردن در خاک کشورشان لذت می‌برند و ما هم باید از نخبگان و پزشکان کشور حمایت‌های لازم را به عمل آوریم تا آنان در کشور خدمت کنند.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در وهله اول میزان پذیرش پزشک در کشور را افزایش دهیم و سپس هم باید از آنان حمایت و صیانت کافی شود تا به خدمت خود ادامه دهند.

/

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا