آذربایجان شرقی

عابدین خرم مرد روزهای سخت و در کنار مردم

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، سیدمحمدعلی آل‌هاشم  صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی که با حضور وزیر کشور در تالار مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شناختی که سردار عابدین‌ خرم از حوزه‌های مختلف دارند، آروز می‌کنیم موفق باشند. 

وی افزود: سردار خرم در چهار سال گذشته که استان با مشکلات فرهنگی و اقتصادی زیادی مواجه بود و در روزهای سخت در کنار مردم بودند و در جریان زلزله میانه و سراب، در این ۲ سال گذشته در بحث تهیه بسته‌های معیشتی دوران و در طرح شهید سلیمانی با هماهنگی خیران و همکاری علوم پزشکی نقش موثری ایفا کردند.

آل‌هاشم اذعان داشت: استاندار جدید آذربایجان‌شرقی، شناخت خوبی نسبت به مسائل مرزی داشته و در جریان سال ۹۸ که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواستند آشوبی را راه‌اندازی کنند، سردار خرم، فرمانده انتظامی استان و مدیرکل اطلاعات دست به دست هم دادند و با راهنمایی استاندار به عنوان رئیس شورای تامین مدیریت کردند و هیچ مشکلی پیش نیامد.

وی تاکید کرد: از همه تشکل‌های دینی و انقلابی که در ستادهای مختلف انتخاباتی حضور داشتند و بعد از آن کاندیداهای خود را برای قبول مسوولیت و تصدی استانداری به تهران معرفی کردند، استدعا دارم در حال حاضر با وحدت و صمیمیت به استاندار منتخب دولت کمک و همکاری کنند؛ که اگر همکاری نباشد به مشکل برخواهیم خورد.

این مسوول اذعان داشت: از همه چهره‌ها و ذینفوذان استان تقاضا دارم نسبت به همکاری با مسوولان اجرایی همت گمارند تا موفقیت‌های چشم‌گیری داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه سردار خرم نسبت به مسائل استان بروز بوده و مشکلات را می دانند، افزود: از ایشان تقاضا دارم با استفاده از نیروهای جوان انقلابی و نخبه و میدان دادن به آنها بتوانند در این مسوولیت سنگین موفق باشند.

آل‌هاشم ادامه داد: از نمایندگان هم درخواست می‌کنیم برای اجرایی شدن منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و برای حل مشکلات اقتصادی، معدنی و به‌ویژه احیای دریاچه ارومیه مسوولان استان را حمایت کنند.

امام جمعه تبریز یادآور شد: در پنج سالی که در استان بودم افتخار همکاری با سه استاندار را داشتیم که هر سه بزرگوار بسیار پرتلاش بوده و در پیشرفت استان نقش داشتند.

وی اذعان داشت: محمدرضا پورمحمدی، آخرین استاندار آذربایجان‌شرقی نیز همکاری صمیمانه‌ای داشتند در مشورت کردن امور پیشتاز بودند و وجود ایشان به عنوان یک چهره دانشگاهی و دانشمند برای استان یک اعتبار بود و خدمات ارزشمند ایشان را ارج می‌نهیم.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: دکتر پورمحمدی در تصمیم‌گیری‌ها هیچ‌گاه مسائل جناحی را در نظر نگرفتند بلکه مصالح جامعه و استان را در نظر گرفتند و نقش پدری را برای ادارات و نهادها داشتند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا