سمنان

عادی‌انگاری مسؤولان برابر کرونا ممنوع/ واکسیناسیون در شاهرود به مرز ۹۰ درصد رسید

به گزارش برگزیده های ایران از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در شهرستان شاهرود در فرمانداری ویژه این شهرستان، اظهار کرد: عادی‌انگاری در مراقبت‌ها برابر کرونا از برخی مسؤولان آغاز شد؛ مسؤولان در این زمینه با رعایت هرچه بهتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مردم الگو باشند.

وی افزود: سلامت مردم در گرو رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و همه مکلف به رعایت کامل آن هستیم؛ چراکه سلامت مردم را تضمین می‌کند.

استاندار سمنان عنوان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اجرای مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا الزامی است.

هاشمی افزود: شهرستان شاهرود در واکسیناسیون کرونا وضع مناسبی دارد و به مرز ۹۰ درصد رسیده است؛ اما با این وجود، رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در برخی حوزه‌های اداری، اصناف، دورهمی‌ها، جلسات و اماکن عمومی سبب تغییر رنگ کرونایی شهرستان‌های شاهرود و دامغان شد که باید تلاش شود با نظارت و پایش بیشتر وضع بهبود یابد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌هایی همچون شهید سلیمانی در کاهش ابتلا به کرونا مؤثر است، عنوان کرد: سطح اقدامات مقابله با کرونا همانند اسفند ۹۸ و اردیبهشت ۹۹ با همکاری مردم اجرا شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه هر جا مردم همکاری کردند، اجرای برنامه‌ها موفق می‌شود، بیان کرد: اصحاب رسانه، نخبگان، مؤثران، ائمه جمعه و فرهنگیان، مردم را به رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌ها ترغیب کنند تا سلامت مردم تضمین شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا