اخبار ورزشی

عالیشاه: زاهدی گل زد اما باید بیشتر تلاش کند/ شنیدم توپ گل‌گهر گل شده است

عالیشاه: زاهدی گل زد اما باید بیشتر تلاش کند/ شنیدم توپ گل‌گهر گل شده است

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، امید عالیشاه پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: خوشحالم که بانوان مجدداً در ورزشگاه بودند اما می‌توانستند جایگاه با دید بهتری به آنها بدهند، چون آنجا در شأن و شخصیت هواداران نبودند. جای شکرش باقی است که این اتفاق افتاد و امیدواریم در بازی‌های بعد هم هواداران حضور داشته باشند. سه امتیاز ارزشمند مقابل گل‌گهر به دست آوردیم و خدا را شکر با برد، جام سوپرجام فصل گذشته را گرفتیم.

وی درباره بازی پُرفشار و سخت امروز گفت: مصدومیت‌ها پرفشار بود. بازی الدحیل هم سنگین بود و در شرایط بازی نبودیم. همه اینها دست به دست هم می‌دهد. مهم این است سه امتیاز را بگیریم. تیم شرایط بدی نداشت و می‌توانستیم روی ضد حملات گل دوم و سوم را بزنیم ولی در پاس آخر کم دقت بودیم.

برزای: مگر می‌شود صحنه ۷۰ به ۳۰ را هم به نفع پرسپولیس بگیرند؟/ حق‌مان را خوردند!

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این موضوع که شهاب زاهدی در نهایت گل اول خود برای سرخپوشان را به ثمر رساند، گفت: خدا را شکر شهاب گل زد ولی فکر می‌کنم باید بیشتر تلاش کند؛ یک جاهایی بیشتر کنار تیم باشد و جاهایی که می‌داند هم تیمی‌اش می‌تواند ضربه آخر بزند بیشتر دقت کند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و به او گفتیم کمکش می‌کنیم تا گل اولش را بزند. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

عالیشاه در مورد اعتراض تیم گل‌گهر به ضربه سر مهاجم این تیم و اعتقاد به گل شدن آن توپ یادآور شد: من هم شنیدم گل شده، ولی نمی‌توانیم بگوییم اگر گل حساب می‌شد بازی یک – یک تمام می‌شد. مطمئن باشید ما هم فشار می‌آوردیم تا گل دوم را بزنیم. امیدوارم VAR بیاید و حق هیچ تیمی ضایع نشود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا